کد خبر: 1021931
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
امام جمعه اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به تاریخ درخشان ادب و فرهنگ ایران گفت: بی‌توجهی به فرهنگ مشکلات بسیاری را به دنبال دارد که باید در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کارگیریم تا بتوانیم مشکلات فرهنگی جامعه را برطرف‌سازی کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار داشت: در مقطع کنونی که سرنوشت‌سازترین نقطه تاریخ کشورمان است، باید نسلی تربیت شود که کشور را به عزت برساند و این امر مهم باید از آموزش و پرورش شروع شود.

وی افزود: بی‌توجهی به فرهنگ مشکلات بسیاری را  به دنبال دارد که باید در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کارگیریم تا بتوانیم مشکلات فرهنگی جامعه را برطرف‌سازی کنیم و فرهنگ را در جامعه به سطح قابل قبولی برسانیم که اهمیت به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این زمینه حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به تاریخ درخشان ادب و فرهنگ ایران، افزود: امروز شاهد افول در برخی حوزه‌های فرهنگی هستیم که این مهم نیازمند آسیب‌شناسی است و در گام دوم انقلاب، ثقل کار و برنامه در کشور باید  امور فرهنگی باشد و اگر چنین شد ما رشوه و کلاه برداری و آفاتی از این دست نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان ذات انقلاب اسلامی را مهمترین هنر مردم دانست و گفت: اینکه ملتی 40 سال از حاکمیت و آرمان‌های خود دفاع کند و در مقابل تهاجمات گسترده ایستادگی کند بی‌نظیر است و هر ملتی بود از مقاومت دست می‌کشید.

عاملی به ضرورت ترسیم استقامت، استقلال طلبی و مقاومت ملت ایران در مقابل تهاجمات گسترده اشاره کرد و گفت: به ویژه این مهم باید به زبان هنر مورد توجه قرار گیرد و هنرمندان مسئولیت خطیری در این خصوص دارند.

در این جلسه از خانواده سید امیر سید شنوا دانش آموز اردبیلی که رتبه یک کنکور 99 در رشته علوم تجربی را کسب کرده بود، تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر