کد خبر: 1021912
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان و دهه پایانی ماه صفر؛
در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان و دهه پایانی ماه صفر سومین فصل از ویژه برنامه مناسبتی «تشرف» زنده و مستقیم از بارگاه منور رضوی به روی آنتن می‌رود.

مجید صفری تهیه کننده ویژه برنامه «تشرف»  اظهار کرد: ویژه برنامه «تشرف» از دوازدهم لغایت 26 مهرماه مصادف با سالروز شهادت حضرت رضا(ع) همه روزه از ساعت 18:10 تا ساعت 19 به صورت زنده از قاب شبکه یک سیما میهمان مخاطبان خواهد ‌بود.
وی تصریح کرد: این ویژه ‌برنامه 20 قسمتی با اجرای سید محمد رضا حسینیان و با حضور هنرمندان، چهره‌های ارزشی و ملی و همچنین کارشناسان دینی برای مخاطبان این شبکه در نظر گرفته شده است.
صفری بیشترین مخاطبان برنامه تشرف را قشر جوان ذکر کرد و ادامه داد: این ویژه برنامه گفتگو محور به بررسی نقش امام رضا(ع) در زندگی شخصی هنرمندان و چهره‌های برتر کشور و همچنین حس و حال تشرف در بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) می پردازد.
تهیه کننده ویژه برنامه «تشرف» ارتباط با مخاطبان از طریق سامانه پیامکی 3000014، زیارت نیابتی و برقراری ارتباط تصویری از حرم مطهر رضوی را از دیگر محورهای این ویژه برنامه عنوان کرد.
صفری با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر با شعار «درپناه امام رضا(ع)» مهمان خانه‌های مردم وهم وطنان هستیم، ادامه داد: در دو فصل گذشته بیش از 50 هنرمند از قشرهای مختلف مهمان این ویژه برنامه بودند و در خصوص نقش امام رضا(ع) در اتفاقات و موفقیت‌های زندگی شخصی خود با مردم به گفت و گو نشستند.
وی افزود: نخستین فصل برنامه تشرف همزمان با دهه کرامت و با اجرای سید کاظم احمدزاده و دومین فصل آن در دهه ولایت با اجرای سید محمد رضا حسینیان به روی آنتن رفت.
تهیه کننده ویژه ‌برنامه «تشرف» گفت: این ویژه‌برنامه پس از ماه صفر هر چهارشنبه با پویش «#چهارشنبه‌های امام رضایی» به روی آنتن می‌رود.
وی اضافه کرد: این ویژه برنامه با مشارکت موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و گروه معارف شبکه یک سیما تدارک دیده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار