کد خبر: 1021840
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ابتلای دونالد ترامپ به کرونا
‏خب ‎کرونا به ویروس ترامپ و ملانیا مبتلا شد! اگر دو روز دیگه واکسن از جیبش درآومد و نتیجه انتخابات رو کامل به نفع خودش برگردوند، تعجب نکنید.
جوان آنلاین: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا به کرونا مبتلا شد! او در توییتی اعلام کرده است: «وحشتناک است! امشب، تست کرونای من و بانوی اول امریکا مثبت شد. ما قرنطینه و روند بهبودی خود را فوراً شروع می‌کنیم. ما با هم این مرحله را پشت سر خواهیم گذاشت.» ملانیا ترامپ نیز همچنین در توییتر خود نوشت: «همانطوری که بسیاری از امریکایی‌ها امسال به کرونا مبتلا شدند، من و رئیس‌جمهور امریکا هم پس از تأیید ابتلایمان به کووید ۱۹، تحت قرنطینه هستیم. ما خوبیم و همه ارتباط‌های آتی را به تعویق انداخته‌ام. مراقب سلامتی خود باشید. به زودی با همدیگر این بحران را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.» این خبر با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه شد. کاربران این خبر را جدی نگرفته‌اند و آن را بازی جدید ترامپ برای انتخابات ۱۳ آبان دانستند. برخی نیز کرونا را مبتلا به ویروس ترامپ دانستند.
 
مجید قربانی:
ترامپ پیشنهاد داده بود برای درمان کرونا به بیماران «مایع ضدعفونی‌کننده» تزریق شود، حالا که خودش گرفته وقتشه دکتر ترامپ به نسخه‌ای که برای دیگران پیچیده بود، عمل کنه!

علی مختارزاده:
‏خب ‎کرونا به ویروس ترامپ و ملانیا مبتلا شد! اگر دو روز دیگه واکسن از جیبش درآومد و نتیجه انتخابات رو کامل به نفع خودش برگردوند، تعجب نکنید.

محمد سیاحی:
بلای سیاست به جان کرونا افتاد. ترامپ به دنبال استفاده از حقه بیماری کرونا برای پیشبرد اهداف انتخاباتی خود است. رئیس‌جمهور قدرتمندترین کشور جهان چند روز قبل از انتخابات مبتلا به بیماری کرونا می‌شود و توجه تمامی شبکه‌های اعلامی جهان را بدون هزینه به خود جلب می‌کند!

مصطفی فروزان:
خبر مبتلا شدن ترامپ به کرونا یعنی آغاز رسمی پروژه زیر‌میز زدن نتایج انتخابات؛ چند روز قبل رسماً اعلام کرد پیروز انتخابات یا منم یا هیچ کس! همان یا مرگ یا پیروزی، ان‌شاءالله خبر مرگش!

مرتضی علیزاده:
ترامپ بهترین وقت ممکن کرونا گرفت! چون میدونه که اون شیوه هوچی‌گرانه مناظره اول، دیگه در مناظره دوم جواب نمیده. پس کرونا بهترین فرصت را بهش برای فاصله انداختن بین مناظره‌ها و خریدن زمان برای تغییر تاکتیک در مواجهه با بایدن میده.

علی صابونچی:
ترامپ کرونا گرفت؛ بورس امریکا فرو ریخت. رئیس‌جمهور امریکا در ساعات اولیه بامداد جمعه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای او و همسرش مثبت بوده است. پس از تأیید ابتلای ترامپ به کرونا، بورس امریکا به شدت در حال ریزش است.

سجاد هوشمندی:
ابتلاى ترامپ به کرونا، مى‌تواند تاکتیکى براى فرار از مناظره‌هاى احتمالى و به هم زدن قواعد بازى باشد، باید منتظر ماند!

کاربری با نام «حاج حیدر»:
ترامپ و همسرش به کرونا مبتلا شدند! در این روز‌های پر‌آشوب، فقط سَقَط شدن ترامپ میتونه یه مقدار حالمون رو خوب کنه؛ الهی، نگاهی...

حسین سیاح:
کرونا گرفتن ترامپ به احتمال بسیار زیاد دروغی برای فرار از فشار‌های انتخاباتی امریکاست. والا عدم رعایت بهداشت توسط او در پیک‌های قبلی هم می‌توانست او را بیمار کند. فقط در صورت مرگ این ملعون این خبر می‌تواند حقیقت باشد.

عماد اشرف منصوری:
روحانی گفت لعن و نفرین‌ها را بفرستید کاخ سفید. حالا هر چی لعن و نفرین داشتین فرستادین کاخ سفید ترامپ کرونا گرفت!

نرگس رئیسی:
‏حالا که ترامپ تأیید کرده تست کروناش مثبته از وزارت خارجه درخواست می‌کنم پک وایتکس دامستوس با رنگ‌های مختلف رو به سفارت سوئیس که حافظ منافع امریکاست تحویل بده، ان‌شاءالله که برای درمان کمکشون می‌کنه.

یگانه ارشدی:
ولی حتی اگه کرونا گرفتن ترامپ شگردش باشه بازم فکر خوبیه! نه ملاقات با مردم تو ایالت‌های مختلف، نه مصاحبه‌های مختلف، فقط تو اون ۱۲ روز قرنطینه تمرکز می‌کنه رو مناظره بعدی!

محمد پرهیزکار:
کرونای ترامپ دقیقاً مثل بیماری‌هایی است که در دانش‌آموزان هنگام تحویل کارنامه درسی به والدین‌شون بروز پیدا می‌کرد. یادتونه...!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار