کد خبر: 1021800
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
آمار‌های اعلامی از ایالت‌های مختلف آمریکا نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی بیست‌وچهار ساعت گذشته شاهد افزایش ۴۷ هزار نفری بوده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: همزمان با شدت گرفتن مبارزات انتخاباتی دو نامزد حزب دموکرات و جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر در آمریکا، شمار ابتلای روزانه به ویروس «کووید۱۹» در این کشور نیز رو به افزایش است.

برآورد‌های وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از تمام ایالت‌های آمریکا به صورت مجموع، ۴۷،۳۸۹ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۹۲۰ آمریکایی بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۷،۴۹۴،۶۷۱ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۲۱۲،۶۶۰ تن افزایش یافت.

آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» از شمار مبتلایان و جان‌باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی برخی ایالت‌های آمریکا از جمله نیویورک به «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری» این کشور موسوم به CDC است که به تبع در سایت جانز هاپکینز نیز درج نمی‌شود.

این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا چندی پیش ادعا کرده بود اوایل ماه اکتبر یا احتمالا نیمه آن، توزیع واکسن کرونا آغاز می‌شود.

پیش از آن، اما «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در واکنش به پنهان‌کاری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور درباره میزان خطر ویروس کرونا گفت او با انجام ندادن وظیفه خود، به مردم آمریکا خیانت کرده است.

نمودار ابتلا و تلفات ویروس کرونا در حالی شیب صعودی تندی به خود گرفته که بامداد پنجشنبه تعداد کسانی که در جهان به این بیماری مبتلا شدند از ۳۴ میلیون نفر عبور کرد.
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا جمعه ۱۱ مهر ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار