کد خبر: 1021779
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
آزمایش کرونای رئیس‌جمهوری آمریکا و همسرش مثبت اعلام شد.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا روز جمعه طی توییتی تایید کرد که آزمایش کرونای وی و همسرش مثبت شده است.

ترامپ در حالی ابتلای خود و همسرش به کرونا را تایید کرد که با چالش‌های جدی در آمریکا از جمله انتخابات ریاست جمهوری و همچنین مسئله همه‌گیری کرونا در سراسر کشور روبرو است.

وی در توییتش نوشت: امشب آزمایش ابتلا به بیماری کووید- ۱۹ بانوی اول آمریکا و من مثبت اعلام شد. ما روند قرنطینه و بهبودی را فورا آغاز خواهیم کرد و با هم بر این بیماری غلبه می‌کنیم.

گزارش شده است که این توییت ترامپ حدود ساعت یک بامداد روز جمعه (به وقت محلی) منتشر شد.

دکتر شان کانلی پزشک رئیس‌جمهوری آمریکا نیز در توییتی نوشت که وی تاییدیه ابتلا ترامپ و همسرش به کرونا را اواخر روز پنجشنبه دریافت کرده است.

کانلی افزود: وضعیت جسمانی رئیس‌جمهوری آمریکا و بانوی اول این کشور هر دو در این مقطع زمانی خوب است و روند قرنطینه آغاز می‌شود.

رییس جمهوری آمریکا پیش از این در پی مثبت شدن آزمایش کرونای یکی از مشاورنش، اعلام کرد که به همراه همسرش خود را قرنطینه کرده‌اند.

وی پیشتر در پیام توییتری دیگری نوشته بود: هوپ هیکس [مشاور ترامپ]که به سختی و بدون کوچکترین استراحتی کار می‌کرد، آزمایش کرونایش مثبت شده است. فاجعه است! بانوی اول [ملانیا ترامپ]و من منتظر جواب آزمایش خودمان هستیم. در همین حال، روند قرنطینه خود را شروع می‌کنیم.

خبرگزاری فرانسه هم گزارش داد: پس از مثبت شدن آزمایش کرونای ترامپ و همسرش ارزش سهام در بازار‌های آتی آمریکا کاهش یافت.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار