کد خبر: 1021765
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای لوازم خودرو و مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه مالخر ۶۱ قلم اموال سرقتی کشف شد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سرهنگ دوستعلی جلیلیان، افزود: تعدادی از شهروندان محله مولوی از سرقت رفتن لوازم داخل خودروشان اعلام شکایت کردند که با جمع بندی پرونده‌های طرح شده ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی پی به سریالی بودن این سرقت‌ها و یکسان بودن سارق آن‌ها بردند.

وی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه سارق ماموران نتیجه تحقیقات انجام شده را به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری سارق و بازرسی از مخفیگاهش را اخذ کردند.

جلیلیان با اشاره به اینکه متهم در مخفیگاهش دستگیر ودر بازرسی از مخفیگاهش دو دستگاه ساب کشف شد، افزود: سارق لوازم خودرو پس از انتقال به کلانتری ضمن اعتراف به سرقت لوازم خودرو اظهار داشت، اموال سرقتی را به مالخری درحوالی خیابان شوش می‌فروخته است.

وی گفت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۶۱ قلم اموال سرقتی از قبیل: لپ تاپ، رایانه، دریل برقی، جعبه ابزار، هیلتی، پمپ باد خودرو، ضبط خودرو، دستگاه برش، باطری موتورسیکلت، باطری و باند خودرو، سنگ فرز، دینام کولر آبی، حلقه لاستیک، دوچرخه، کابل فشار قوی و ... کشف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، افزود: با اعتراف متهمان به سرقت لوازم خودرو و مالخر اموال سرقتی هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار