کد خبر: 1021643
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خبرداد
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت : ۳۱۰ اصله درخت بلوار جمهوری در فصل خواب و به صورت مکانیزه جابه جا می‌شوند. شهروندان اطمینان داشته باشند که مدیران این مجموعه به اندازه آنها در قبال سرنوشت تک تک درختان شهر احساس مسئولیت دارند.

پیمان بضاعتی پور با اشاره به اجرای پروژه تقاطع بلوار جمهوری اظهار داشت: برای حل مشکل ترافیک میدان جمهوری چاره ای جز احداث زیرگذر نداریم.

وی اضافه کرد: با ایجاد زیرگذر شمالی – جنوبی در این محدوده، حدود ۳۱۰ درخت نیاز به جابه جایی دارند که ۱۰۰ اصله از آنها قطور و مابقی معمولی هستند.

بضاعتی پور با بیان اینکه به شهروندان حق می دهیم نگران سرنوشت این درختان باشند، توضیح داد: با برنامه ریزی های انجام شده، قرار است عملیات جابه جایی این درختان در فصل خواب و به صورت کاملا مکانیزه انجام شود.رییس سازمان سیما، منظر و فضاص سبز شهرداری کرج توضیح داد: با این روش جا به جایی هیچ آسیبی به درختان وارد نمی شود.

این مسئول گفت: سایتی اختصاصی برای درختان بلوار جمهوری که قرار است جابه جا شوند در نظر گرفته شده تا شهروندان بتوانند به راحتی وضعیت آنها را رصد کنند.

بضاعتی پور با بیان اینکه درختان بخشی از هویت شهر کرج هستند، گفت: حفاظت از ریه های تنفسی شهر یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری است و شهروندان اطمینان داشته باشند که مدیران این مجموعه به اندازه آنها در قبال سرنوشت تک تک درختان شهر احساس مسئولیت دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار