کد خبر: 1021628
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی
مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران خراسان رضوی گفت: با هماهنگی مدیران کل دستگاه های اجرایی، در تمامی نهادها وادارات، مشاور ایثارگران جهت تسهیل در رفع مشکلات خانواده های شهداو ایثارگران مستقر و فعال هستند.

حجت الاسلام حسین معصومی با حضور در مرکز ارتباطات و مراجعات اداره کل بنیاد خراسان رضوی، با 15 نفر از خانواده شهداو ایثارگران دیدار کرد و گفت: میزخدمت به صورت مراجعه حضوری و شماره تلفن 1616 به صورت ارتباط تلفنی در ساعات اداری پاسخگوی سئوالات ایثارگران است.
وی افزود: کارکنان بنیاد موظف هستند، مشکلات جامعه ایثارگری را در داخل بنیاد و سایر ادارات پیگیری کنند و خوشبختانه با هماهنگی مدیران کل دستگاه های اجرایی، در تمامی نهادها وادارات، مشاور ایثارگران جهت تسهیل در رفع مشکلات خانواده های شهداو ایثارگران مستقر وفعال هستند.
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی به بررسی پرونده های ملاقات عمومی اشاره کرد و افزود: برخی از مشکلات مطرح شده از سوی ایثارگران اشتغال و امور حقوقی و قضائی است. توصیه ما به همه جامعه ایثارگری که قبل از شروع هر کاری با مشاوران این دو اداره گفتگو کنند.
این مقام مسئول تاکید کرد: بسیاری از جامعه ایثارگری با قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران آشنا نیستند و به دلیل عدم مشورت با مشاوران متخصص بنیاد، دچار مشکلات عدیده می شوند.
کاظم رحیمی، زهرا خاتون مقدم، قدمیاری، مجید قره باغی، محمد اسلامی موحد، کبری قربانی محمود آبادی، اعظم رحمتی، عباسعلی اسماعیلی، مرضیه طیرانی دلیر، معصومه قدیمی، احمد رحمتی، جواد مقدم، غلامرضا شیخ فخر آبادی، محمد قانع، محمد رضا ذلفقاری 15 خانواده شهید، جانباز و آزاده ای بودند که مشکلات خود را در یک دیدار صمیمی و چهره به چهره با حجت الاسلام حسین معصومی مطرح کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار