کد خبر: 1021618
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
هم‌زمان با هفته گردشگری انجام شد:
۳ اقامتگاه بومگردی و یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری هم‌زمان با هفته گردشگری در شهرستان‌های تربت‌حیدریه و گناباد بهره‌برداری شد.
مدیرکل اداره میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی در مراسم بهره‌برداری از اقامتگاه بوم گردی خراسان رضوی بانام "خوش‌نشین" در روستای گردشگری رودمعجن از توابع بخش بایگ  شهرستان تربت‌حیدریه گفت: با بهره‌برداری از این اقامتگاه آمار اقامتگاه‌های فعال بوم گردی خراسان رضوی از مرز ۱۰۰ اقامتگاه فراتر رفت.
ابوالفضل مکرمی فر افزود: علاوه براین اقامتگاه‌ها برای ۱۵۱ اقامتگاه بوم گردی دیگر موافقت اصولی صادرشده که ۹ اقامتگاه در هفته گردشگری به بهره‌برداری می‌رسد و بقیه نیز تا پایان سال 1400 آماده بهره‌برداری می‌شود.
وی در مراسم در افتتاح دفتر شرکت گردشگری و خدمات مسافرتی آرنیکا سفیر توس در تربت حیدریه گفت: فعالیت این شرکت گردشگری و خدمات مسافرتی می تواند به توسعه گردشگری در شهرستان تربت حیدریه کمک کند.
طی مراسم اقامتگاه‌های بومگردی "گل بی‌بی" و "قصبه شهر" در شهر بیدخت و روستای بهاباد شهرستان گناباد هم  به بهره‌برداری رسید.
یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی دراین‌باره گفت:برای راه‌اندازی اقامتگاه‌های گناباد درمجموع هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل آورده بخش خصوصی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.
در حاشیه گشایش این اقامتگاه‌ها، نمایشگاهی از غذا‌های سنتی شهرستان گناباد برپا شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار