کد خبر: 1021605
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
از سوي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور؛
در سومين جشنواره مهارت آموختگان كارآفرين برتر از احمد پورعالي دارنده كارگاه پرورش قارچ از استان اصفهان به عنوان مهارت آموخته كارآفرين برتر ملي تجليل شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، در سومين جشنواره مهارت آموختگان كارآفرين برتر، از احمد پورعالي دارنده كارگاه پرورش قارچ از استان اصفهان به عنوان كارآفرين برتر ملي از سوي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور تجليل شد.

در قسمتي از متن لوح سپاس كه به امضاء علي اوسط هاشمي معاون وزير و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي رسيده، آمده است: تلاش در مسير آموختن و پشتكار در جهت به كار بستن، همواره دو همراه اصلي و تعيين كننده در زندگي انسان هايي بوده است كه به موفقيت و كاميابي دست يافته اند.

سومين جشنواره مهارت آموختگان كارآفرين برتر، فرصت با ارزشي است براي تجليل و گراميداشت آنان كه اراده كرده اند، مهارت آموخته اند و با تلاش خود علاوه بر فراهم نمودن اسباب اشتغال خود و ديگران در جهت اعتلاء و سربلندي كشور عزيزمان كوشيده اند.

باعث افتخار است كه بدينوسيله از آن سرور گرامي بابت پيمودن مهارت آموزي و كارآفريني به عنوان مهارت آموخته كارآفرين برتر ملي تقدير گردد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار