کد خبر: 1021582
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به بروز تنش میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان، گفت: هر دو دولت را به مطرح کردن مشکلات از طریق گفت‌وگو و دیپلماسی، دعوت می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در پیامی ویدیویی، در واکنش به تنش میان ارمنستان و جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: البته، در مورد تنش میان این دو کشور باید دستگاه دیپلماسی کشور وارد بحث شود و نظر خود را اعلام کند؛ ما در تشکیلات دولتی نیستیم و در واقع حرف‌های ما فقط حرف‌های مردم آذربایجان‌ شرقی است و ما منعکس کننده نظر مردم هستیم.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که جنگ و درگیری به نفع هیچ کشوری نیست، افزود: از دولت‌های دو طرف می‌خواهیم دست از اقدام نظامی بردارند، به این جنگ خاتمه دهند زیرا جنگ به جز نابود شدن انسان‌ها و ریخته شدن خون انسان‌های بی‌گناه، هیچ مشکلی را حل نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: البته دو ماه پیش عرض کرده بودم و باز هم می‌گویم که باعث و بانی این حرکت‌ها رژیم صهیونیستی است که باعث تحریک جریان‌ها هستند و ضمن محکوم کردن این حرکت‌ها، امیدواریم هرچه زودتر آرامش در منطقه برقرار شود هرچه زودتر از طریق گفت‌وگو حل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر