کد خبر: 1021513
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
دومین نشست علنی شورا پس از ریاست اورینب مسرور با حضور اعضای شورا، مدیران شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد.
بهاره عشقی صابر

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در جلسه علنی شورا ضمن گرامیداشت روز آتش نشان گفت: از همراهی و همدلی مسئولین اسلامشهر و شهرهای همجوار که تمام همت خود را برای اطفاء حریق در شهر لبنیات گذاشتند تا از گسترش حریق و خطر تلفات جانی جلوگیری شود، تشکر می‌کنم.

اورینب مسرور با بیان پیگیری چندین پرونده مهم شهرداری تاکید کرد: پرونده موقوفه رجبعلی امیری که از سال ۹۳ شهرداری محکوم به پرداخت مبلغ هنگفتی بود، رسیدگی به پرونده کارخانه آسفالت که در سال ۸۴ درگیر آن بوده و نهایتاً طی روزهای اخیر حکم به بطلان فرد مربوطه صادر و دفاعیات شهرداری پذیرفته شد، رسیدگی به پرونده پارک تقوی که به دلیل عدم اجرای تعهدات دادخواستی به عنوان فسخ قرارداد مطرح و رای به نفع شهرداری صادر شد .

گفتنی است در دومین نشست علنی شورا پس از ریاست خانم مسرور، آقایان عبدی آذر، اسدی، طارانی، ترابی، نایبی، علی، اعلایی و سالاریان حضور داشتند که قبل از شروع بررسی لوایح شهر و مردم، ۴ نفر از اعضا شورای شهر با ترک جلسه مسیر از اکثریت افتادن جلسه را پیگیری کردند که با بازگشت آقای اسدی بعد از ۱۵ دقیقه این مسیر ابتر ماند.

حال اگر در حقیقت ، این تصمیم ۴ عضو شورا برای از اکثریت انداختن جلسه بوده باشد باید پرسید که کار مردم واجب است یا دغدغه ها و درگیری های شخصی؟

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر