کد خبر: 1021497
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
فرمانده یگان محیط زیست از نقض رای قصاص (اعدام) محیط بان سعید مومیوند خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از نقض رأی اعدام محیط بانان سعید مومیوند از سوی دیوان عدالت اداری خبر داد.

فرمانده یگان محیط زیست با اشاره به اینکه محیط زیست نسبت به رأی صادره از سوی شعبه دادگاه همدان که به دلیل نقص پرونده حکم به اعدام این محیط بان همدانی داده بود، اظهار داشت: این حکم از سوی سازمان محیط زیست مورد اعتراض قرار گرفته و پس از دو بار رفت و برگشت برای بار سوم اعتراض به دیوان عدالت کشور ارسال شد. این دیوان نسبت به رأی صادره واکنش نشان داد.

وی افزود: در حال حاضر پرونده محیط بان مومیوند به شعبه هم عرض منتقل شده و با توجه به تکمیل نواقص پرونده حکم اعدام وی به حکم شبه عمد تبدیل خواهد شد.

محبت خانی گفت: براساس حکم جدید این محیط بان محکوم به پرداخت دیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۵ محیط بان مومیوند به همراه همکارانش در اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان همدان در منطقه محافظت‌شده «نشر»، شاهد حضور فردی مسلح در این منطقه حافظت شده می‌شود و خودرو آن‌ها که پیکان بود را توقیف می‌کنند و یکی از دو سرنشین متواری می‌شود. گفت: محیط‌بان پس از اخطار فراوان اقدام به شلیک هوایی می‌کند، اما با توجه به ناهموار بودن زمین و شرایط منطقه این تیر ناخواسته به فرد خاطی اصابت می‌کند. فرد مجروح متأسفانه پس از گذراندن ۱۷ روز در کما، جان خود را از دست می‌دهد و پس از دو سال رأی قصاص نفس برای محیط‌بان صادر و محیط‌بان در سال ۹۷ به اعدام محکوم می‌شد.
منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
وقتی محیط بان در حین مأموریت و تعقیب یک مجرم و متعرض به محیط زیست چنین عملی انجام داده ؟ واقعا به خاطر جلوگیری از تعرض به حریم باید اعدام شود !!؟ براستی اگر یک مأمور از مجرم بترسد که جامعه تباه خواهد شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار