کد خبر: 1021491
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
از ابتدای سال جاری انجام شد؛
مدیر امور منابع آب شهرستان سبزوار گفت: از ابتدای امسال 80 حلقه چاه غیر مجاز در حوزه عملکرد این امور شناسایی و با تلاش گروه اجرائیات و دریافت دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی مسدود و پر شده است.
محمد ثابتی مقدم در حاشیه دیدار با اهالی روستاهای شهرستان سبزوار اظهار کرد: با پر شدن این تعداد چاه‌ غیرمجاز و جلوگیری از اضافه برداشت 3 حلقه چاه مجاز، طی 6 ماه اخیر حدود یک میلیون متر معکب در مصرف آب منابع زیرزمینی صرفه‌جویی شد.
وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی از سیل و بارندگی‌های فصلی، لایروبی مسیل‌ها و رودخانه‌ها به طول 16098 متر با اعتباری حدود 409 میلیون تومان و ترمیم دیواره ساحلی به طول 400 متر با اعتباری بالغ بر 30 میلیون تومان در این مدت انجام شد.
مدیر امور منابع آب سبزوار بیان کرد: در 6 ماه اول امسال 2 جلسه شورای حفاظت از منابع آب در شهرستان حوزه عملکرد امور آب سبزوار با 23 مصوبه و دو جلسه با مدیران جدید جهاد کشاورزی شهرستان‌های جوین و داورزن و اولین جلسه با شورای راهبردی طرح همیاران آب برگزار شد.
ثابتی مقدم یادآور شد: در حوزه عملکرد امور آب سبزوار 6شهرستان وجود دارد که حدود یک پنجم کل شهرستان‌های خراسان رضوی و 18 درصد کل منابع آبی استان را شامل می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار