کد خبر: 1021429
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:
حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی زنده‌دل از برگزاری رویداد طلافَنگ با هدف دریافت تولیدات فرهنگیِ طلاب خواهر و برادر استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به  نقل از روابط عمومی رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: رویداد رقابتی طلافَنگ به منظور دریافت تولیدات فرهنگی طلاب خواهر و برادر استان اصفهان در فضای مجازی و با هدف شناسایی، حمایت و شبکه‌سازی مبلغان و طلاب فعال در این عرصه و تقدیر از برترین طلای فرهنگی برگزار می‌شود.

 وی افزود: طلاب خواهر و برادر استان اصفهان می‌توانند تولیدات فرهنگی فردی و گروهی خود را در فضای مجازی در هر یک از قالب‌های موشن‌گرافی، فوتوکلیپ، عکس‌نوشت، فیلم، پویا‌نمایی، کمیک استریپ، پادکست، ویدیوکلیپ، اپلیکیشن، کانال و پیج، وبسایت و نرم افزار حداکثر تا 30 آبان ماه به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

 رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه موضوع تولیدات آزاد است، گفت: موشن‌گرافی باید بین 1 تا 3 دقیقه؛ فوتوکلیپ در مدت زمان حداکثر ۸ دقیقه و حجم حداکثر ۱۵مگابایت؛ عکس‌نوشت با پسوند JPGE و PNG و تعداد حداقل ۴ عدد؛ فیلم به صورت فیلم‌های کوتاه و صد ثانیه‌ای و در صورت حجیم بودن فایل، از طریق ارسال فیزیکی (DVD) و یا بارگذاری در آپلودسنترها و ارسال لینک دریافت آن در سامانه باشد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین زنده‌دل ادامه داد: انیمیشن یا پویانمایی باید با فرمتMP4؛ پادکست صوتی در مدت زمان حداکثر ۸ دقیقه، فرمت MP3  و حجم حداکثر ۱۰مگابایت؛ پادکست گرافیکی در مدت زمان حداکثر ۸ دقیقه، فرمت MP4 و حجم حداکثر ۱۵مگابایت و کمیک استریپ  با فرمت JPGE  یا PNG ارائه شود.

 وی اضافه کرد: وبسایت باید فعال باشد و آدرس وب برای دبیرخانه ارسال شود و صفحات فعال در شبکه‌های اجتماعی حداقل بالای 500 مخاطب داشته باشد. همچنین نرم‌افزار باید به صورت ارسال فیزیکی (DVD) و یا بارگذاری در آپلودسنترها و ارسال لینک دریافت آن در سامانه و ویدئوکلیپ  در مدت زمان حداکثر ۸ دقیقه و حجم حداکثر ۲۵مگابایت ارائه شود.

      رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: در صورتی که محصول در هر قسمت بیش از یک مورد بود، شرکت‌کنندگان باید آن را به صورت یک فایل زیپ درآورده و سپس بارگذاری نماید.

وی تصریح کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به آدرس dte.bz/talafang مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر