کد خبر: 1021308
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی گفت: شیوع ویروس کرونا رویکردهای گردشگری را در کل جهان تغییر داد.

احمد حمزه زاده  در جمع کارکنان معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل، افزود: پس از شیوع کرونا و قرنطینه جهانی، استفاده از روش‌های نوین در این صنعت پویا بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و دسترسی گردشگران را به اطلاعات جاذبه‌های گردشکری تسهیل کرد.

وی اظهار داشت: از این رو اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی با تمرکز بر تقویت زیرساخت‌های الکترونیکی، درصدد توسعه دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال ) در حوزه گردشگری است.

حمزه زاده توانمندسازی فعالان گردشگری روستایی را اولویت اصلی این اداره کل در سال جاری عنوان و اضافه کرد: با تلاش مستمر و پیگیری مصرانه کارکنان معاونت گردشگری استان طی سال جاری این معاونت با ارتقای ۱۳ مرتبه‌ای جایگاه خود موفق به کسب رتبه سوم کشوری شده است.

وی با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی گردشگری مبنی بر توسعه گردشگری روستایی، گفت: با توجه به شعار امسال، میراث فرهنگی استان تلاش دارد تا با تقویت زیرساخت‌های مناطق روستایی زمینه های لازم برای توسعه پایدار را در این مناطق فراهم سازد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری روستایی در استان، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف این اداره کل طی سال جاری برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری روستایی است تا با به‌روزرسانی اطلاعات و دانش‌افزایی افراد فعال، بیش‌ازپیش شاهد رشد این حوزه پویا در مناطق روستایی استان باشیم.

حمزه زاده با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دروازه پیشرفت و ارتقای جایگاه این صنعت است، اظهار داشت: هم اکنون تعداد ۸۷ پروژه فعال سرمایه‌گذاری گردشگری در استان توسط بخش خصوصی به‌ صورت مستمر در حال اجرا است و  این اداره کل نیز با حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری و تسهیل روند فعالیت آن‌ها درصدد آماده‌سازی بستر لازم برای توسعه پایدار گردشگری استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر