کد خبر: 1021307
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کهن شهر تبریز این روزها میزبان اردوی کمانداران تیم ملی کشورمان برای ارتقای سطح آمادگی شان جهت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ است.

رئیس هیات تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی  با اشاره به میزبانی تبریز در دومین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان اسلحه ریکرو  اظهار کرد: این اردو با حضور ۱۰ ورزشکار از ششم تا شانزدهم مهر ماه جاری در استادیوم ورزشی دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.

کاظم قبادی افزود: بعد از برگزاری اردوی سوم تیم ملی تیراندازی با کمان که مکانش بعدا، توسط فدراسیون تیراندازی با کمان مشخص خواهد شد، چهار نفر از آقایان و چهار نفر از بانوان از این اردو ها انتخاب شده و سال بعد به مسابقات چین و فرانسه اعزام خواهند شد تا سهیه تیمی المپیک را همان طور که سهمیه انفرادی را توسط میلاد وزیری کسب کردیم، به دست آوریم.

قبادی با بیان اینکه سه نفر از اعضای ثابت تیم ملی تیراندازی با کمان متشکل از میلاد وزیری، صادق اشرفی و شیوا شجاع مهر از شهرستان تبریز هستند، خاطرنشان کرد: سعی کردیم با برگزاری دومین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در شهرستان تبریز، امکان حضور ۱۲ نفر از تیراندازان نوجوان و جوان مستعد استان در کنار تیم ملی را فراهم کنیم تا از رهنمود های سرمربی تیم ملی و تجارب بازیکنان این تیم بهره برده و در صورت صلاحدید سرمربی و دعوت به تیم ملی در اردو های بعدی از این عزیزان استفاده شود.

وی در خصوص میزبانی تبریز برای دومین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان اظهار کرد: هیات تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی شدیدا برای این میزبانی پیگیر بود، زیرا معتقد هستیم تیم ملی هر کجا حضور داشته باشد، آورده ای خواهد داشت و این آورده معنوی برای استان ما به این شکل است که تیراندازان جوان استان دوش به دوش اعضای تیم ملی تیراندازی خواهند کرد و ارزیابی می شوند.

قبادی، دومین آورده این میزبانی را حضور مربی استان در کنار تیم ملی عنوان کرده و گفت: بابک مصباح، مربی تیراندازی با کمان آذربایجان شرقی با حضور در کنار سرمربی تیم ملی از تجارب ایشان استفاده کرده و امیدواریم در آینده ای نزدیک جزو کادر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر