کد خبر: 1021296
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
امیر صباحی فرد:
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز ما علاوه بر رصد آسمان کشور خودمان، آسمان منطقه را نیز رصد می‌کنیم.

به گزارش جوان  آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، پروژه ۴۶ واحدی منازل سازمانی گروه پدافند هوایی زاهدان، افتتاح شد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در این مراسم، با اشاره به دستاوردهای نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در بحث سامانه‌های رادا، کشف و شناسایی دستاوردهای خوبی داشته ایم. در همین سال جاری و در هفته پدافند هوایی شاهد افتتاح و بهره برداری بیش از ۳۰ دستاورد بوده‌ایم که توسط دانشمندان این نیرو طراحی، تولید و وارد مدار عملیاتی شده است. بسیاری از این دستاوردها و تجهیزات پدافند هوایی، تجهیزات پنهان و غیر قابل رسانه‌ای شدن هستند و تنها تعداد محدودی از آنها رسانه‌ای شد.

وی افزود: امروز ما علاوه بر رصد آسمان کشور خودمان آسمان منطقه را نیز رصد می‌کنیم.

امیر صباحی فرد تاکید کرد: ما امروز به این توانایی رسیده‌ایم که هر پرنده‌ای را در آسمان کشور و منطقه شناسایی و در صورت نیاز مورد اصابت قرار دهیم.

وی با اشاره به تفاوت خدمت در نیروهای مسلح کشور جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش‌های جهان گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک موهبت الهی است و همه ما به این لباس مقدسی که پوشیده ایم افتخار می‌کنیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار