کد خبر: 1021228
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

رپورتاژ آگهی/ ارسال پیامک تبلیغاتی امروزه به یکی از کاربردی ترین روش های تبلیغاتی تبدیل شده که کسب و کارها به دلایل مختلف از آن استفاده می کنند. با افزایش رقابت میان مشاغل اهمیت تبلیغات نیز بیشتر می شود. حال که نیاز به تبلیغات احساس شد، انتخاب یک روش تبلیغاتی که در عین ارزان و مقرون به صرفه بودن تأثیرگذاری و بازدهی مناسبی نیز داشته باشد، بسیار حیاتی است. به همین دلیل مدیران و صاحبان کسب و کارها این روزها به ارسال پیامک تبلیغاتی روی آوردند تا بتوانند از این طریق بخش عمده ی نیازهای تبلیغاتی خود را برطرف کنند.

اگر عبارت سامانه پیامک را در گوگل جستجو کنید، گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب پیش روی شما خواهد بود. حال سؤال اینجا است که در میان این تعداد از سامانه پیامک چطور می توان بهترین آن ها را انتخاب کرد و به طور کلی یک  پنل اس ام اس خوب و کاربردی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

چگونه بهترین سامانه پیامک را انتخاب کنیم؟

ثبت نام رایگان پنل اس ام اس

ممکن است در بسیاری از پنل های ارسال پیامک شرایط ثبت نام رایگان وجود داشته باشد، اما ارزش این رایگان بودن به این است که برای استفاده از امکانات به صورت تفکیک شده نیاز به پرداخت هزینه های جداگانه نباشد. درواقع شما باید بتوانید بدون پرداخت هزینه اولیه از کلیه امکانات موجود در پنل اس ام اس برای فرستادن پیامک تبلیغاتی استفاده کنید. برخی از سایت ها فقط ثبت نام رایگان دارند و برای فعال کردن امکانات هزینه ی جداگانه دریافت می کنند.

کیفیت ارسال پیامک

خوب بودن یک سامانه پیامک ارتباط مستقیمی با کیفیت ارسال پیامک از طریق آن سامانه دارد. به این معنی که پیامک تبلیغاتی در زمان مورد نظر شما ارسال شود و به دست مخاطب برسد. برخی از پنل ها دچار مشکلاتی در ارسال هستند که نیاز به رسیدگی و پیگیری برای برطرف شدن دارند که این موضوع باعث می شود توانایی مدیریت زمان ارسال پیامک برای کاربر کاهش یابد.

پشتیبانی سامانه پیامک

پشتیبانی رکن اساسی هر کسب و کار اینترنتی است. سامانه های ارسال پیامک نیز از این قاعده مستثنی نیستند و باید همیشه راه های فعال برای ارتباط میان کاربران و کارشناسان پشتیبانی را فراهم کنند. این راه های ارتباطی می تواند شامل پشتیبانی تلفنی، چت آنلاین، تیکت و ... باشد.

سامانه پیام رسان تمامی این راه های ارتباطی را برای ارائه پشتیبانی فعال به کاربران فراهم نموده و در 7 روز هفته پاسخگوی سؤالات و مشکلات کاربران می باشد.

امکانات پنل پیامک

کارایی یک پنل اس ام اس در ارتباط مستقیم با امکاناتش است. چرا که این امکانات به کاربر قابلیت ایجاد تنوع در ارسال پیامک، هدف گیری دقیق مخاطبان و دستیابی به مشتریان جدید برای کسب و کارشان را می دهد. در نتیجه یک سامانه پیامک خوب باید امکانات مختلفی را برای ارسال پیامک تبلیغاتی فراهم کند که در ادامه به مهم ترین این امکانات اشاره می کنیم.

 

ارسال منطقه ای : ارسال پیامک بر اساس منطقه ی زندگی مخاطب. این نوع ارسال می تواند به تفکیک شهر و استان، پیش شماره و یا کد پستی صورت گیرد.

ارسال به مشاغل و اصناف : با استفاده از این امکان می توان مخاطبان را بر اساس شغل و یا رسته صنفی ای که در آن مشغول به فعالیت هستند انتخاب نمود.

ارسال سن و جنسیت : این نوع ارسال به کاربر قابلیت تفکیک مخاطبان بر اساس سن و جنسیت را می دهد تا در صورت ارائه کالا و خدمات به گروه سنی خاص و یا جنسیت خاصی بتوانند مخاطبان خود را به درستی انتخاب کنند.

ارسال به آنتن BTS ایرانسل : قابلیت تفکیک مخاطبان ایرانسلی بر اساس آنتنی که از آن سرویس می گیرند.

مسابقه و نظرسنجی پیامکی : امکانی برای برگذار کردن مسابقه و نظرسنجی با قابلیت تفکیک پیامک های ورودی بر اساس تنظیمات و گزینه های از پیش تعیین شده.

این ها تنها بخشی از امکانات موجود در پنل برای ارسال پیامک بودند. برای عضویت رایگان در سامانه پیامک پیام رسان می توانید عدد 111 را به شماره ی 50002060 پیامک کنید. کارشناسان پیام رسان نیز در اسرع وقت جهت ارائه مشاوره های بازاریابی و تبلیغات با شما تماس حاصل می نمایند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار