کد خبر: 1021188
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: خدمت به مردم و در کنار مردم بودن اولویت سپاه است، گفت: از گذشته تا به امروز همواره در کنار مردم بوده‌ایم و باز هم در کنار مردم خواهیم ماند.

سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه بیت‌المقدس با نماینده ولی فقیه در استان کردستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: این ایام متعلق به مردم ایران به ویژه ایثارگران است.

وی تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های هفته دفاع مقدس تغییرات زیادی داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: در ایام هفته دفاع مقدس 60 عنوان برنامه شاخص و 800 ویژه‌برنامه گرامیداشت این هفته پیش‌بینی شده بود که امروز آخرین برنامه‌های آن برگزار خواهد شد.

وی افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، حضور اکیپ‌های پزشکی در مناطق محروم، برگزاری برنامه‌های متعدد در صدا و سیما با حضور افراد مختلف، تجلیل از خانواده شهدا، حضور نیروها در دستگاه‌های مختلف و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کردستان برشمرد.

وی اذعان کرد: سپاه در کردستان همواره در کنار مردم بوده و اقدامات مختلفی را در ایام کرونایی در راستای مقابله با این ویروس داشته ایم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و در کنار مردم بودن اولویت سپاه است، گفت: از گذشته تا به امروز همواره در کنار مردم بوده‌ایم و باز هم در کنار مردم خواهیم ماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر