کد خبر: 1021187
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
همزمان با فرارسیدن چهلمین سالروز حماسه دفاع مقدس،
همزمان با فرارسیدن چهلمین سالروز حماسه دفاع مقدس، مراسم رونمایی از ۶ عنوان کتاب خاطرات شهدای دانشگاه علوم اسلامی رضوی در در این دانشگاه برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام، این مراسم رونمایی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن وحدتی شبیری؛ رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی و روایتگری سردار سید مصطفي ميرشجاع؛ جانباز و آزاده هشت سال جنگ تحمیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تالار شیخ بهائی این دانشگاه برگزار شد.
میرشجاع با بیان اینکه فرهنگ دفاع از شهر و کشور در تمام نقاط جهان امری ستودنی است، گفت: رزمندگان اسلام به مدت هشت سال در جبهه‌های جنوب و غرب از شهر، کشور و دین خود با ایمانی قوی و راسخ مبتنی بر دین اسلام، با ظلم و ظالم مبارزه کردند و به همین دلیل دفاع ما، دفاع مقدس شد.
وی با تاکید بر اینکه درکجای جهان در امر دفاع از شهر، کشور و دین همانند شهیدان سیدمجتبی علمدار، حمیدرضا ملاحسنی و عبدالحسین برونسی سراغ دارید، افزود: شهدای جهان اسلام به برکت اسلام، صاحب کرامت هستند چراکه این بزرگواران برای دفاع از دین مقدس خود در برابر دشمنان خبیث و بعثی ایستادگی کردند و با سلوک عارفانه مبتنی بر ایمان در برابر ابرقدرهای جهان استکبار مقاومت کردند.
این جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر مسئولان و مردم، از سلوک عارفانه رزمندگان اسلام در دوران جبهه‌های حق علیه باطل الگو بگیرند بدون شک اغلب مشکلات کشور مرتفع می‌شود.

در ادامه این مراسم، 6 عنوان کتاب منتشر شده از خاطرات شهدای این دانشگاه از جمله «چشم‌هایش را می‌شناختم»؛ خاطرات شهید سید حسین عظیمی، «دیدن روی ماه»؛ خاطرات شهید علی عباس حسین پور، «یکی از آن پنج نفر»؛ خاطرات شهید محمدرضا اویسی ثانی، «ای کاش شهید می‌شدم»؛ خاطرات شهید حشمت‌اله رضایی، «قرار بود نشانه نباشد»؛ خاطرات شهید علیرضا نکونام، «باشد که نباشیم»؛ خاطرات شهید نعمت الله پیغان رونمایی شد.
همچنین در پایان این مراسم، اساتید و کارکنان ایثارگر دانشگاه علوم اسلامی رضوی از سوی رئیس این دانشگاه به پاس قدردانی از رشادت و مجاهدت‌شان در هشت سال دفاع مقدس مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار