کد خبر: 1021186
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: تامین امنیت پایدار و مردم یاری و محرومیت‌زدایی از بارزترین ویژگی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه است.
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با فرماندهان سپاه استان کردستان اظهار کرد: از وقتی که بسیجی بوده‌ایم، فرمانده‌هان سپاهی بوده‌اند و به حق همه این عزیزان افرادی شایسته و بزرگواری هستند که در طول عمر پربرکت انقلاب منشا خیر و ایثارگری زیادی بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: زحمات عزیزان سپاه هرگز پنهان نبوده و روز به روز به آن افزوده می‌شود و این نیروی انقلابی و ارزشی توانسته در طول انقلاب همواره منشا خیر و برکت باشد.

وی گفت: نیروهای مسلح در صیانت مردم بسیار تاثیرگذار هستند و این مردم‌داری و مردم‌یاوری سپاه در عرصه‌های مختلف و صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز همواره به بهترین شکل خود را نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نیروهای مسلح هم در حوزه داخلی و هم در مرزها در تامین امنیت و خدمت به مردم نقش کلیدی داشته‌ و دارند، گفت:‌ در چند سال اخیر در امدادرسانی به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان و به ویژه بعد از شیوع کرونا نیروهای مسلح نشان دادند در کنار نقش برجسته در تامین و حفظ امنیت کشور می‌توانند ظرفیت‌های دیگری هم از خود نشان دهند.

وی اظهار کرد:‌ نیروهای مسلح در زمان سیل و همچنین شیوع کرونا با ایجاد بیمارستان‌های مختلف کمک شایان و شایسته تقدیری به مرده کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تاکید براینکه نیروهای مسلح در ایجاد امنیت و صیانت کشور و حفاظت از مرزها بسیار تاثیرگذار هستند، گفت: فعالیت‌های چشمگیر سپاه پاسداران در حوزه محرومیت‌زدایی، کمک مومنانه و غیره طی سال‌های اخیر واقعا قابل تحسین و موجب ارتقای اعتماد بیش از پیش مردم به نیروهای مسلح شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر