کد خبر: 1021176
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: باید تلاش کنیم که دبیرستان "شهیدستان" شهدای انقلاب اسلامی کرج، ثبت ملی گردد.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ناصرمقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از دبیرستان "شهیدستان" شهدای انقلاب اسلامی کرج، بازدید کرده و در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای ثبت ملی این مجموعه قرار گرفت.
وی ضمن اشاره به ویژگیهای ممتاز این دبیرستان، گفت: این شهیدستان، مهد پرورش و تربیت صحیح خیل عظیم دانش آموزان رزمنده ای است که از این مرکز آموزشی به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و 146 نفر از این عزیزان، توفیق لقای حضرت حق نصیبشان شد که این رخداد عظیم، رنگ و بوئی الهی و منحصر بفرد را به این مجموعه بخشیده و تبدیل به اصلی ترین شاخصه و توفیق ماندگار این دبیرستان و اعطای لقب شهیدستان به این مجموعه شده است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز گفت: بی شک، نقش معلمان عزیز در کنار نقش تربیتی خانواده های شهدای این دبیرستان، بسیار تعیین کننده بوده است که نشان از تاثیر والای تربیت اسلامی بر فکر و رفتار دانش آموزان آن داشته و این شهیدستان را نماد و مصداقی از شجره طیبه کرده است که روحیه جهاد و ایثار را در قلوب پاک جوانان این سرزمین پرورش داده و باید این فرهنگ، در میان نهادهای آموزشی و فرهنگی، ترویج، تقویت و ماندگار گردد.
ناصر مقدم، در این بازدید و دیدار، ضمن تاکید بر ضرورت ثبت ملی این مجموعه از رضا قاسم پور مدیر دبیرستان شهیدستان ، بابت پیگیری مستمر امورات ثبتی استانی و ملی آن، تقدیر و تجلیل نموده و درخصوص تقویت و ارائه خدمات و حمایتهای فرهنگی از شهیدستان انقلاب اسلامی، قول مساعد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار