کد خبر: 1021148
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
مدیر فرهنگسرای پایداری شهرداری اصفهان:
نرم افزار "آسمانیها" با افزودن قابلیت جدید ارسال اطلاعات شهید توسط خانواده شهدا و رزمندگان در هفته دفاع مقدس معرفی می شود.

سعید صرامی گفت: ساختار اصلی نرم افزار "آسمانیها" سال 95 برای اولین بار در کشور توسط فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان رونمایی شد که امسال با تکمیل و توسعه بیشتر  اطلاعات 8 هزار شهید در آن به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ، مدیر فرهنگسرای پایداری شهرداری اصفهان اظهار کرد: این اپلیکیشن شامل اطلاعاتی همچون وصایا، زندگینامه، عملیات های شهید، محل شهادت و محل مزار شهید از روی نقشه است.

وی افزود: یکی از مهمترین مزایای این نرم افزار ارسال اطلاعات توسط خانواده و دوستان شهید است که بنیاد شهید و فرهنگسرای پایداری به آن دسترسی ندارند، در واقع هرکسی عکس یا اطلاعاتی از شهید دارد می تواند به قسمت ارسال اطلاعات مراجعه و آن را ارسال کند.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند این اپلیکیشن را از کافه بازار CAFEBAZAR.IR  یا سایت SHOHADA-ISF.IR  و VCC.IR  دانلود کنند.

مدیر فرهنگسرای پایداری همچنین گفت: با توجه به صحبت های مقام معظم رهبریکه فرمودند "دفاع مقدس را با زبان هنر به مردم معرفی کنید تا برایشان ملموس تر شود"، جمعی از خادمان شهدا در فرهنگسرای پایداری به خوانش کتاب "من زنده ام" اقدام کرده اند تا در قالب آن بتوانند جنگ را به مخاطب ملموس تر و به زبان دیگری معرفی کنند.

صرامی با بیان اینکه این کتاب اثر "معصومه آباد" به بازخوانی نقش زنان در جنگ می پردازد، افزود: هشت نفر از بانوان خادم شهدا بعد از مطالعه کتاب آن را به صورت رویداد نمایشی ارائه داده اند و از اجرای خود دو کلیپ تهیه کرده که کلیپ اول با عنوان "من زنده ام" و کلیپ دوم با عنوان "کاش دنیا بداند"  تهیه شده و در فضای مجازی ویژه هفته دفاع مقدس به اشتراک گذاشته می شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان پخش این کلیپ ها و برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس فرهنگسرای پایداری می توانند با شماره 36622160 تماس حاصل کنند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر