کد خبر: 1021135
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:
سرهنگ" ایرج محمدی" از آزادی زندانی مالی با کمک خیرخواهانه یکی از ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان خبر داد

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با  پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: شهروندی طی تماس تلفنی با سامانه 197 فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مامور کلانتری زواره فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان که با عمل خیرخوهانه او آزاد شده بود تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: پس از این تماس بررسی های لازم صورت گرفت و مشخص شد مامور مذکور برابر قانون برای اجرای حکم جلب این شهروند که به اتهام مالی صادر شده بود  به همراه شاکی به منزل وی رفته و وقتی با وضعیت نامناسب زندگی این شهروند روبرو و اینکه براثر شیوع بیماری کرونا بیکار شده و قادر به پرداخت بدهی خود نیست در دادگاه بدهی 5 میلیون ریالی او را بدون هیچگونه چشم داشتی پرداخت کرده و باعث آزادیش می شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اقدام خداپسندانه این مامور وظیفه شناس، با تشویق و قدردانی ویژه سردار" محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان اصفهان روبرو شد گفت: این اقدام مامور پلیس، مصداق بارز تحقق فرمایش مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا است که فرمودند: «نیروی انتظامی هم باید مظهر اقتدار و هم مظهر رأفت و مهربانی باشد».

سرهنگ محمدی، باقدردانی از این اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه مامور وظیفه شناس پلیس شهرستان اردستان اظهار داشت: ماموران پلیس بایستی در عین اجرای مقتدرانه قانون، سیمای رحمانیت پلیس که نشانه پلیس در تراز نظام اسلامی را نیز از خود به نمایش بگذارند و این تفاوت اساسی بین نیروهای انتظامی در کشور ما با دیگر کشورهای دنیا است.

 وی افزود: این مامور وقتی به منزل من آمد و متوجه شد به دلیل شیوع بیماری کرونا مدتی است که بیکار شدم و برای تامین مخارج زندگی و معیشت همسر و فرزندم با مشکل مواجه شدم بدهی مرا بدون هیچگونه چشم داشتی پرداخت کرد و حتی گفت که این پول قرض نیست و نمی خواهد که روزی به او برگردانم. به همین خاطر تماس گرفتم تا از این عمل خداپسندانه مامور پلیس شما قدردانی کنم.  از خداوند می خواهم در این ماه عزیز به همه ماموران نیروی انتظامی توفیق دهد تا در ماموریت هایشان موفق شوند .

 فکر نمی کردم پلیسی به این مهربانی هم باشد

گفتنی است، شهروندی که با پرداخت بدهی مالی او از سوی مامور پلیس آزاد شده بود در تماس تلفنی با سامانه 197 عنوان کرد: من تا به امروز فکر می کردم ماموران نیروی انتظامی وقتی کسی را بگیرند برخورد خوبی با او انجام نمی دهند و اصلاً نگاه مثبتی نسبت به ماموران پلیس نداشتم اما این مامور به من نشان داد که اشتباه می کردم و پلیس ما با پلیس کشورهای دیگر فرق دارد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر