کد خبر: 1021042
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۴ تن و ۵۳۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر در پایتخت کشف شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ تن و ۵۳۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهر تهران کشف شد و ۳۲۷ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است، خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد، متهمان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

سرهنگ حسنوند از اجرای طرح مبارزه با موادمخدر در محلات خبر داد و بیان کرد: در راستای پاک سازی محلات و نقاط آلوده به تهیه و توزیع موادمخدر، در شش ماهه نخست سالجاری بیش از ۲ هزار مرحله طرح محله محور و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر تهران به اجرا درآمده که در این رابطه تاکنون ۱۷ هزار و ۶۸۱ نفر خرده فروش دستگیر شدند.

حسنوند همچنین افزود:از ابتدای سالجاری تاکنون شش مرحله طرح ظفر که از طرح‌های مهم مثمر ثمر پلیس مبارزه با مواد مخدر فانب بوده انجام پذیرفته و همچنین با اجرای طرح دره فرحزاد که با تعامل و همکاری دستگاه‌های ذیربط همچون شهرداری و قوه قضاییه و غیرو.. در حال ایجاد تغیرات فیزیکی همچون راه سازی و ایجاد زیر ساخت‌های لازم جهت جلب مردمی به این منطقه از تهران را داریم و در این راه با اخذ مجوز‌های قانونی نسبت به تخریب بافت‌های غیرمجاز و اغلب حاشیه رودخانه که مامن و پناهگاهی برای تجمع معتادان شده بود، اقدام کردیم.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: این پلیس همچنین از سال گذشته با اجرای پاکسازی منطقه شوش و هرندی تاکنون با اجرای طرح‌های متعدد و تقریبا یک روز در میان اجازه بازگشت معتادان متجاهر به این منطقه را نداده و در شش ماهه نخست سالجاری تاکنون ۴۳ باب منزل فروشنده مواد مخدر باحکم مقام قانونی پلمب شده است.

وی با بیان اینکه از خرده فروشان قربب به ۵ تن و ۴۶۲ کیلوگرم موادمخدر کشف شده است، افزود: در این مدت یک هزار و ۱۳۴ دستگاه خودرو و ۵۹۴ دستگاه انواع موتورسیکلت از قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.

سرهنگ حسنوند با اشاره به انهدام ۲۸ باند قاچاق مواد مخدر در شش ماه گذشته، تصریح کرد: در این مدت ۲۶ هزار و ۹۵ معتاد پرخطر از سطح معابر شهر تهران جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در این امر افزود: مبارزه با موادمخدر در شهر تهران براساس پاسخگوئی به دغدغه و مطالبات به حق پایتخت نشینان صورت می‌گیرد، چرا که توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵
0
0
دشمن برای تباهی نسلها هزینه میکند اما چرا ما برای رشد نسلهایمان هزینه نکنیم .... مجرمان یک جامعه هرگز مجرم نیستند در واقع مقصر
و ریشه حقیقی جرم در یک جامعه فقدان آموزش رایگان و نبود فرصت های برابر آموزشی و شغلی و شکوفا نشدن درست استعدادهای آن جامعه است که آنها را به بیراهه می‌برد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار