کد خبر: 1021036
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
رئیس قوه قضائیه:
رئیس قوه قضائیه گفت: همکاران ما در قوه قضائیه از تعطیلی هزار و 200 کارگاه و کارخانه در سطح کشور جلوگیری کرده و آنها را به چرخ تولید برگرداندند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، آیت الله سید ابراهیم رئیسی طی سفر به استان اردبیل و در گفت و گوی رادیو و تلویزیونی با اعلام این خبر افزود: باید مساله تولید رونق پیدا کند به همین دلیل باید در میدان عمل مشکلات تولید را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه وظایف نظارتی و قضاوتی دارد اما بیشتر بخش قضاوت دیده شده است، تصریح کرد: نظارت های قوه قضائیه می تواند مانع رسیدن کار به بخش قضاوت شود.

رئیسی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد ظرفیت کارخانه سبلان پارچه طی 9 سال گذشته راکد مانده است که این کار برای ما عجیب است، ادامه داد: راکد ماندن ظرفیت های این کارخانه در حالی است که نیاز به کار در استان اردبیل بالا است و مسئولان محلی برای رفع مشکلات این کارخانه پیگیری هایی انجام داده اند اما کارخانه گرفتار مشکلات اداری است که با اقداماتی می شود این مشکلات را حل کرد.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه همه مسئولان باید یک حس مضاعف به اینگونه مسائل داشته باشند، اضافه کرد: با اقدامات انجام شده باید این کارخانه به چرخه تولید بازگردد.

رئیسی با بیان اینکه قبل از سفر به استان اردبیل 17 تیم را برای بررسی مسائل مختلف در شهرستان های مختلف به استان اعزام کرده بودیم، افزود: در جلسه دو ساعته ای مساله کشت و صنعت و دامپروری مغان را مورد بررسی قرار دادیم که در واگذاری اشکالات شکلی و ماهوی دارد و هیات داوری مکلف شد تمامی گزارشات سازمان های مختلف را جمع آوری کرده و بدون هرگونه فشاری یک داوری عادلانه در این زمینه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ساختار فسادزا منجر به فساد اقتصادی می شود، ادامه داد: باید منافذ فساد اقتصادی شناسایی و آسیب شناسی شوند و ساختارهای فسادزاد باید با پیگیری هایی اصلاح شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر