کد خبر: 1021013
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان مقابل پاختاکور پیروز میدان خواهند بود.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: مهدی کشاورز، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با ایسنا درباره عملکرد آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: با برنامه‌هایی که انجام شده، استقلال بسیار پرانرژی است و نیروی دوبرابری دارد و پاداش‌ها باعث شده بازیکنان روحیه بیشتری پیدا کنند. در بازی استقلال مقابل الاهلی، نامجومطلق با سه مهاجم بازی کرد و به پیروزی رسید و دل هواداران را شاد کرد. واقعا هر موقع که استقلال می‌برد ما شاد می‌شویم.

او ادامه داد: نامجومطلق مربی خوبی است و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. ما وحشت این را داشتیم که هواداران با حذف از لیگ قهرمانان دوباره اعتراض‌کنند، اما به عقیده من نامجو مربی با کیفیتی است، به نظر من ما با نامجومطلق عملکرد خوبی داشتیم و به نظر من، بستگی دارد که چقدر روی این مربی حساب باز کنند.

کشاورز افزود: در حال حاضر کسانی در حد شفر و استراماچونی نیستند که به استقلال بیایند و باید کسی روی کار بیاید که تعصب داشته باشد. من در ۱۰ سالی که در تاج بازی کردم مقدار پول بسیار کمی گرفتم، اما الان شرایط فرق کرده است. الان بازیکن تمام زندگی‌اش در فوتبال می‌گذرد و اگر پول نگیرد، به مشکل می‌خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: به نظر من بازیکنان در کنار این مساله، باید تعصب خود را داشته باشند و با این تعصب هر تیمی را می‌برند. بازی پیش روی ما، بسیار مهم است و ما قطعا پاختاکور را شکست می‌دهیم، چون مهاجمان ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و همه بازیکنان کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار