کد خبر: 1021003
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
فرمانده سپاه البرز:
فرمانده سپاه البرز گفت: دشمنان ۴۲ سال است که جنگی نابرابر را در تمام عرصه‌های روانی، اطلاعاتی، سخت، مستقیم، نیابتی و … به ملت ایران تحمیل کرده‌اند.

سردار سید یوسف مولایی در آئین افتتاحیه نمایشگاه اقتدار ۴۰ با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان ۴۲ سال است که جنگی نابرابر را در تمام عرصه‌های روانی، اطلاعاتی، سخت، مستقیم، نیابتی و … به ملت ایران تحمیل کرده‌اند و با تمام توان و طراحی‌های مختلف سعی در ضربه زدن به این مرز و بوم را دارند.

وی با بیان اینکه ۴۲ سال بدون انقطاع مجاهدت شد، بیان کرد: کسانی در این مجاهدت نقش‌آفرین بود احساس وظیفه و تکلیف کرده بودند و برای دفاع از دین، کشور و ناموس پیشگام شدند.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه فرقی نمی‌کند که صحنه جنگ در برابر دشمن بعثی یا گروهای تجزیه ‌طلب و فقر یا در مقابله با بیماری باشد، در این بین مجاهدت از ارزش والایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: فضیلت مجاهدان برای همه مشخص بوده و قرآن کریم بر عظمت آنها صحه گذاشته است.

سردار مولایی با بیان اینکه دفاع مقدس با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌ها یکی از نمادهای مقاومت برای تمام اعصار است، تصریح کرد: ما توانستیم ارزش‌ها و ابعاد دفاعی، امنیتی، سازندگی، مجاهده دفاع مقدس را صادر کنیم، حوزه‌های مختلف همچون همدلی و مواسات، کمک مؤمنانه و فعالیت‌های جهادی و سازندگی همگی آموزه‌های دفاع مقدس هستند.

وی تصریح کرد: جوانان استان البرز با مقابله با کرونا از مردم دفاع کردند گویی شب‌های عملیات کربلای ۵ بود، چنان که با یک رمز شروع به ضدعفونی معابر و منازل هستند.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه همدلی و مواساتی که امروز از آن یاد می‌کنیم نفحاتی از دفاع مقدس بود، افزود: در دفاع مقدس همه آموختند که از خودشان بگذرند و نیازهایشان را نادیده بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار