کد خبر: 1020648
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از صدور ۲۹ موافقت اصولی در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری طی سه ماهه دوم سال‌جاری خبر داد.

احمد حمزه‌زاده در ششمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان، به میزان صدور موافقت اصولی در سه ماهه دوم سال ۹۹ اشاره کرد و  اظهار داشت: در سه ماهه دوم سال ۹۹، ۲۹ فقره موافقت اصولی و ۶ مورد مجوز ایجاد زیرساخت‌های گردشگری صادر شده است.

وی در خصوص طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری استان نیز افزود: در این جلسه ۱۸ طرح پیشنهاد شده طی سه ماهه دوم سال ۹۹ در حوزه زیرساخت‌های گردشگری مورد بررسی قرار گرفت که از این میان ۱۷ طرح در بخش‌های مجتمع گردشگری، سفره‌خانه سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، اردوگاه گردشگری، اقامتگاه‌های سنتی، مجتمع تفریحی و سرگرمی، محیط‌ها و پارک‌های طبیعت گردی و گردشگری عشایر در سطح استان به تصویب رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی در خصوص طرح‌های پیشنهادی بیان کرد: از میان ۱۷ طرح تصویب شده، دو طرح به ایجاد سفره‌خانه سنتی، یک اقامتگاه سنتی، هشت طرح مجتمع گردشگری، دو اردوگاه گردشگری، دو اقامتگاه بوم‌گردی، یک طرح به ایجاد محیط‌ها و پارک‌های طبیعت گردی و گردشگری عشایر و یک طرح نیز به ایجاد مجتمع تفریحی و سرگرمی اختصاص یافته است.

حمزه‌زاده خاطرنشان کرد: طرح‌های مصوب سرمایه‌گذاری استان در شهرستان‌های تبریز، مرند، شبستر، هشترود، بستان‌آباد، اهر، کلیبر و هریس پس از طی مراحل لازم، مراحل اجرایی خود را آغاز خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر