کد خبر: 1020559
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
نماینده مردم اردبیل در مجلس:
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: از وزارت صمت و دولت انتظار می‌رود در ارتباط با نظارت و کنترل در بازار ورود پیدا کند و قیمت‌ها را کنترل کند تا مردم بیشتر از این در مضیقه و تنگنای معیشتی نباشد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، صدیف بدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط تحریمی کشور و نگاه کلی حاکم بر تدوین سیاست‌های اثربخش اقتصادی، جای خالی نظارت بر بازارهای مصرفی از مسکن و خودرو گرفته تا بازار مصرف کالاهای اساسی به شدت احساس می‌شود و به هیچ عنوان پذیرفته نیست افزایش قیمت‌ها با این شرایط ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه مجلس برای حل مشکلات معیشتی مردم و رفع تنگنای اقتصادی کشور در کنار دولت خواهد بود، افزود: در چند سال آینده، شرایط اقتصادی سختی در پیش داریم و کسری بودجه فعلی نیز ادامه خواهد داشت در همین راستا  نیازمند تدوین بسته ویژه‌ای در حوزه اقتصاد با تکیه بر توسعه پیشران‌های اقتصاد هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس بیان کرد: گرانی‌های اخیرعلاوه بر بازار مسکن بر  بازار ارز، طلا و سکه، بازار بورس هم تاثیر گذاشته است که لازم است در حوزه بازار ارز و بورس ،هدایت نقدینگی و سروسامان دادن به بازار کالا  با دولت همکاری داشته باشیم.

بدری با اشاره به تصمیم‌گیری‌های دولت برای کاهش مشکلات مردم  تصریح کرد: با توجه به اینکه حمایت ویژه از اقشار آسیب‌پذیر و تقویت دهک‌های کم توان اقتصادی، محوری ترین سیاست مجلس یازدهم است، نیاز است دولت را در  تصمیم‌گیری برای سروسامان دادن به مشکلات اقتصادی کمک کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر