کد خبر: 1020409
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمد اهلی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری خلخال اظهار داشت: درصدد هستیم با ایجاد بسترهای مناسب برای حمایت از شهرک‌ها و نواحی صنعتی در راستای توسعه و ایجاد چرخه محرک اقتصاد گام برداریم که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: 19 شهرک و ناحیه صنعتی فعال در استان داریم که 600 واحد تولیدی و صنعتی در حال حاضر بیش از نیمی از کل واحدها را تشکیل می‌دهد در حال فعالیت و تلاش برای توسعه تولید هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در حال حاضر میزان اشتغال در واحدهای صنعتی اردبیل به میزان 11 هزار و 50 نفر است که افزایش این میزان برای ما یک اولویت اساسی و مهم است.

اهلی ادامه داد: واحدهای غیرفعال نیز در حال حاضر به دلایلی اعم از مشکل تأمین مواد اولیه وارداتی و تأمین سرمایه در گردش با مشکلاتی مواجه هستند که برنامه‌ریزی شده برای ارتقای تولید در واحدهای صنعتی اقدامات لازم انجام یابد.

وی تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری نیز در شهرک‌های صنعتی وضعیت مطلوبی دارد که امیدواریم با تأمین کمبود زمین بتوانیم مشکلات مروبط در این زمینه را نیز برطرف کرده و میزان سرمایه‌گذاری‌ها را در این راستا کاهش دهیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر