کد خبر: 1020366
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
رییس شورای شهر کرج:
رییس شورای شهر کرج گفت: تمامِ دغدغه و تلاش نمایندگان مردم اجرای پروژه با کمترین تخریب زیست محیطی و کمترین جابه جایی درختان کاشته شده در محدوده میدان جمهوری است.

اکبر سلیم نژاد در دویست و دوازدهمین جلسه شورای شهر کرج با اشاره به بازدید از محل احداث تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری اسلامی، اظهار داشت: دغدغه و تلاش نمایندگان مردم اجرای پروژه میدان جمهوری با کمترین تخریب زیست محیطی و کمترین جابجاییِ درختان کاشته شده در محدوده است.

وی با بیان اینکه شهروندان و رسانه ها در جریان باشند شورایی که با شعار زیست محیطی و دغدغه کاهش آلودگی هوا روی کار آمده، هرگز تَن به نابودی فضای سبز نمی دهد، گفت: در کنار توجه به موضوعات زیست محیطی اجرای پروژه های عمرانی با هدفِ کاهش ترافیک نیز اجتناب ناپذیر است.

رییس شورای شهر کرج در ادامه به تکمیل پروژه های اولویت دار نیز پرداخت و یادآور شد: بهره برداری از ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر کلکتور جمع آوری روان آب های سطحی به اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در سیزدهمین هفته از شنبه های جهادی اقدام ارزشمند و مبارکی بود که برای مقابله با آبگرفتگی معابر و سیلاب های شهری و کاهش آلودگی زیست محیطی محقق شد.

وی در پایان با تبریک هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این ایام یادآور رشادت های مردان و زنان سلحشوری است که امنیت و آبادانی و استقلال کشور مرهون خونِ پاک و فداکاری های آنان است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار