کد خبر: 1020334
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی؛
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به افزایش140 درصدی تماس‌های مردمی با مرکز ارتباطات این شرکت به شماره 37074 در مدت زمان پنج ماهه نخست سال 99 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گفت: این مهم نشان دهنده استقبال شهروندان از دریافت خدمات به صورت غیرحضوری است.

حسن افتخاری با اعلام این خبر گفت: در مدت زمان پنج ماهه نخست سال 99، 28 هزار و 208 مورد تماس از طریق سامانه ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی با شماره 37074 پیگیری شده است که این رقم در مدت زمان مشابه سال قبل، 11 هزار و 964 مورد بود.

وی افزود: شیوع گسترده ویروس کرونا و تاکید مراجع ذی صلاح به کاهش ترددهای غیرضروری در مکان‌های عمومی موجب شد تا استفاده شهروندان از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری شرکت گاز خراسان رضوی همانند درگاه‌های اینترنتی www.egas.ir و www.nigc-khrz.ir و سامانه‌های تلفنی 1894 و 37074 افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: این خدمات شامل اعلام قبض به روز، صدور قبض المثنی، وصل مجدد جریان گاز، اعلام رقم یا خرابی کنتور، انتقادات و پیشنهادات، رفع اشکالات قبض، پرداخت صورتحساب، درخواست تست کنتور، اعلام مراحل درخواست علمک و نحوه محاسبه گازبهای مصرفی می‌شود.

افتخاری ادامه داد: شهروندان محترم مي‌توانند علاوه بر دريافت خدمات الكترونيكی، از ظرفيت سامانه‌هاي تلفني 37074 و 1894 برای پرداخت هزينه گازبهاي خود نیز استفاده کرده و با كاهش ترددهاي غيرضروري سهم ويژه اي در حفظ سلامت عمومي جامعه داشته باشند. مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی و غیرحضوری علاوه بر افزایش سرعت خدمت رسانی و شفافیت در اطلاع رسانی، موجب حفظ سرمایه‌های ملی کشور می شود.

این مقام مسئول، سامانه تلفنی 37074 شرکت گاز خراسان رضوی را پل ارتباطي مردم و مسئولان دانست و گفت: این مرکز به عنوان نخستین سامانه پاسخگویی تلفنی در سطح شرکت ملی گاز ایران در سال 1394 تاسیس شد و هدف آن تسهیل دسترسی شهروندان به کانال های ارتباطی و ارتباط زنده و مستقیم با کارشناسان این شرکت است.

گفتنی است؛ شرکت گاز خراسان رضوی وظیفه تامین گاز دو میلیون و 450 هزار مشترک شهری و روستایی معادل 77/9 درصد کل مشترکین گاز کشور را بر عهده دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار