کد خبر: 1020227
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
پلیس فتا به انتشار کلیپی مبنی بر دزدیده شدن دختر جوان توسط راننده تاکسی اینترنتی واکنش نشان داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا درباره زوایای اصلی ماجرای‌کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر «اذیت و آزار دختر جوان توسط یکی از رانندگان شرکت تاکسیرانی اینترنتی» توضیح داد.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به انتشار کلیپ دزدیده شدن دختر جوان توسط یکی از رانندگان اینترنتی در فضای مجازی و ادعا‌های مطرح شده توسط دختر جوان -ساکن تهران- مبنی بر اینکه پس از ثبت سفارش به مقصد تعیین شده در طی مسیر توسط راننده مورد اذیت، آزار و توهین قرار گرفته است، موضوع در دستور کار این پلیس جهت رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی راننده خاطی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از احضار به پلیس فتا و تفهیم اتهامات وارده، وی منکر هر گونه ارتکاب موارد اتهامی شد و گزارش شاکی را کذب اعلام و از دختر جوان با عنوان نشراکاذیب، تهمت و افتراء اعلام شکایت کرد.

معاون اجتماعی فتا ناجا تصریح کرد: با توجه به طرح شکایت از طرف راننده مربوطه و نظر به مستندات موجود، سیر مراحل قضایی، فنی و انتظامی در خصوص پی گیری پرونده به منظور مشخص شدن کلیه زوایای واقعه ادعا شده از سوی طرفین، در پلیس فتا تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: با بررسی کارشناسان پلیس فتا در این خصوص، ظرف چند روز آینده اطلاع رسانی از جزییات این پرونده انجام خواهد شد.

این مقام انتظامی، یکی از اولویت‌های اصلی شرکت تاکسیرانی اینترنتی که در کشور مشغول به فعالیت هستند را نظارت و پایش مستمر رانندگان تحت اختیارعنوان کرد.

وی از هموطنان درخواست کرد: در صورت مواجهه با موارد مشابه و هر گونه تخلفات احتمالی موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و یا شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ جهت پیگیری به پلیس فتا گزارش دهند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار