کد خبر: 1020164
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
به گزارش جوان آنلاین، صفحه اینستاگرام منتسب به شیخ حسین انصاریان آخرین وضعیت درمانی استاد انصاریان در گفت و گوی عقیق با دکتر کولیوند رییس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) را منتشر کرد: دکتر کولیوند رییس بیمارستان خاتم الانبیا، درگفت و گو با عقیق شرایط فعلی استاد انصاریان را بسیار خوب توصیف کرد و از انتقال ایشان به بخش عادی خبر داد.

دکتر کولیوند در این باره گفت:" حاج آقا انصاریان حدود یک هفته‌ای است در بیمارستان خاتم الانبیا بستری هستند. زمانی که ایشان به بیمارستان مراجعه کردند، در شرایط حاد بیماری قرار داشتند و باتوجه به درگیری شدید ریه ها، فورا به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند، اما خوشبختانه بعد از گذشت حدود یک هفته، به لطف خداوند متعال، دعا‌های خیر مردم و زحمت تیم درمان که بصورت منسجم برای همه بیماران و به خصوص حاج آقا انصاریان کشیدند، درمان‌ها به خوبی جواب داده و حال ایشان رو به بهبود است. "

او ادامه داد:" شب گذشته (جمعه شب)، با تشخیص پزشک معالج و تیم درمان، حاج آقا انصاریان از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عادی منتقل شده اند و الحمدلله حالشان خیلی خوب و رضایت‌بخش است. البته ایشان هنوز تحت درمان هستند که انشالله با دعای خیر مردم هرچه زودتر بتوانیم این مرد بزرگ و نعمتی که همواره از وجودشان استفاده می‌کنیم را ترخیص کرده و ایشان به زندگی عادی خود بازگردند. "

دکتر کولیوند در پاسخ به این سوال که چه مدت زمان دیگری ایشان باید در بیمارستان بمانند، گفت:"به نظر می‌رسد که خیلی طول نمی‌کشد، ولی ما برای ترخیص بیماران کرونایی عجله نمی‌کنیم و باید مطمئن شویم که شرایطشان کاملا پایدار است تا وقتی به خانه برمی گردند، دوران نقاهت سختی نداشته باشند. "

بهبودی معجزه آسا با دعای خیر مردم

رییس بیمارستان خاتم الانبیا با توجه به شرایط حاد استاد انصاریان، بهبود ایشان را حاصل دعای خیر مردم دانست و گفت:" گرچه درگیری ریه ایشان خیلی شدید بود و از همان ابتدا به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند، اما خوشبختانه درمان‌ها نتیجه داد که این بهبودی ایشان عملا معجزه آسا و البته حاصل دعای خیر مردم و عنایت خداوند متعال بود که شامل حال ما و ایشان شد. ما معتقدیم که واقعا دعای خیر بسیاری پشت سر ایشان بوده و همین نیز منجر به سلامتی دوباره این استاد بزرگوار شده است. "
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار