فرشید دشتی در خصوص مزایای سامانه تلفنی 1894 اظهار کرد: ثبت شماره تلفن همراه، اعلام میزان بدهی و امکان پرداخت آنی قبوض از جمله قابلیتهای گسترده این سامانه است.
وی با بیان اینکه هدف از راهاندازی این سامانه ارایه خدمات به صورت الکترونیک، تکریم مشتریان، کاهش رفت و آمدهای شهری و کمک به حل مشکلات زیست محیطی است افزود: شهروندان میتوانند طی تماس با شماره ۱۸۹۴ و وارد کردن شماره اشتراک و شناسه قبض و در ادامه از طریق کدهای دستوری تلفن گویا نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.
مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: مزیت این سیستم نسبت به دیگر سامانههای پرداخت آنی، کسر فوری بدهی و امکان وصل مجدد جریان گاز بدون نیاز به پیگیری بعدی توسط شهروندان است.
دشتی، توسعه خدمات الکترونیک را از برنامه های مهم شرکت گاز عنوان کرد و گفت: سامانه تلفنی 1894 در دی ماه سال 98 افتتاح شد و این مهم اقدامی جدید در راستای تکریم و ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به شهروندان محسوب می شود.
این مقام مسئول اضافه کرد: شرکت گاز خراسان رضوی علاوه بر ایجاد سامانه گویای 1894، اقدام به راه اندازی تارنمای ارتباط با مشتریان ( (http://egas.ir/CRM نموده، که شهروندان با مراجعه به آن می توانند ضمن ثبت تمام اشتراکهای خود، از دیگر خدمات این درگاه الکترونیکی بهره مند شوند.