کد خبر: 1020063
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
مدیرکل بنیاد خراسان رضوی
مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی گفت: شماره تلفن 1616 و کانال های ایثار رضوی در پیام رسان ایتا و سروش پل های ارتباطی ایثارگران با بنیاد است که در صورت شناخت این موارد مراجعه حضوری به بنیاد کاهش و خدمات غیر حضوری افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام حسین معصومی در حاشیه ملاقات عمومی با خانواده های شهدا و ایثارگران که در مرکز ارتباطات و مراجعات اداره کل بنیاد خراسان رضوی برگزار شد، به خبرنگار ایثار رضوی گفت: هر هفته در دو نوبت با خانواده‌های ایثارگران به صورت مستقیم در قالب ملاقات عمومی در میز خدمت و حضوری در منازل ایثارگران با این عزیزان دیدار و گفتگو می کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: در این دیدارها بسته به مشکلات ایثارگران، معاونت‌های  تعاون و بهداشت و درمان  نیز حضور دارند تا مشکلات ایثارگران در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.
وی خاطر نشان کرد: خانواده‌هایی که درخواست وام مسکن، اشتغال، مشاوره و مددکاری، بهسازی گلزار شهدا و تسهیلات رفاهی دارند باید به معاونت تعاون و یا کارشناسان این حوزه در بنیاد محل پرونده مراجعه کنند.
حجت الاسلام معصومی افزود: ایثارگرانی که در خصوص هزینه‌های درمانی، دارو وتجهیزات، کمیسیون‌های پزشکی و حق پرستاری، دارند باید به معاونت بهداشت و درمان در مناطق سه گانه مشهد و کارشناسان این حوزه در بنیاد شهرستان‌ها مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه بیشترین فعالیت‌های فرهنگی بنیاد در راستای پیشگیری از بیماری کرونا مجازی است، ادامه داد: معاونت و کارشناسان فرهنگی پاسخگوی سئوالات در خصوص سهمیه کنکور، مدارس شاهد، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، یادواره ها، برنامه های ورزشی و تبلیغات محیطی خواهند بود.
وی با بین اینکه میز خدمت مسئول راهنمایی ایثارگران در بنیاد است، افزود: برای جلوگیری از سردرگمی ایثارگران در ادارات، میز خدمت پاسخگوی ایثارگران است که مراجعه حضوری به بنیاد دارند.
 مدیرکل بنیاد خراسان رضوی افزود: تلفن 1616 در ساعت اداری در خدمت خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگانی است که با ارائه کد ملی می توانند بدون مراجعه به بنیاد پاسخ سئوالات خود را دریافت کنند.
وی در پایان تاکید کرد: تمامی فعالیت‌های بنیاد از طریق پایگاه اطلاع رسانی ایثار و کانال ایثار رضوی در پیام رسان‌های ایتا و سروش به اطلاع جامعه ایثارگری و آحاد مردم می رسد.
در این ملاقات عمومی که با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت، 9 تن از خانواده شهداو جانبازان مشکلات خود را با این مقام مسئول مطرح کردند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزارو 283 شهید، 49 هزارو 699 جانباز و 3395 آزاده است که  به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار