کد خبر: 1020025
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
مدیر کل هماهنکی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی؛
مدیر کل هماهنکی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در راستای جهش تولید و اشتغالزایی، بانک‌ها در پذیرش وثایق روستایی سلیقه‌ای عمل نکنند و در این زمینه موانع را مرتفع و امور را تسهیل نمایند
مرتضی اشرفی مدیر کل هماهنکی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و رئیس هیات خبرگان بانکی استان در جلسه این هیات ضمن قدردانی از بانک‌های موفق در اعطای تسهیلات اظهار کرد: در کشور ما علی‌رغم تأمین اعتبار برای پرداخت تسهیلات به بخش روستایی، به دلیل موانع موجود، دسترسی روستاییان به اعتبارات بانکی محدود بوده و بعضا از این تسهیلات کم بهره‌اند.
مدیر کل هماهنکی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: به‌ منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای جهش تولید و اشتغالزایی، بانکها در پذیرش وثایق روستایی سلیقه‌ای عمل نکنند و در این زمینه موانع را مرتفع و امور را تسهیل نمایند.
اشرفی از اعضای این هیات خواستار شد: برای افزایش جذب اعتبارات بانکی به بخش روستایی، راهکارهای عملیاتی دسترسی روستاییان و کشاورزان به اعتبارات پیشنهاد داده شود.
گفتنی است، ۵ عضو هیات خبرگان مورد وثوق نظام بانکی و اقتصادی استان با حکم رئیس کل بانک مرکزی برای مدت ۲ سال و به پیشنهاد استاندار در اواخر سال ۱۳۹۸ منصوب و معرفی شده‌اند.
لازم به ذکر است، این هیات در قالب موضوع تبصره ماده ۶۲ قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور شکل گرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار