کد خبر: 1020024
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
رییس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد
رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: سارقان موبایل قاپ با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت با تلاش ماموران پلیس آگاهی این استان، در شهرستان کرج دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل با شیوه قاپ زنی توسط راکبان یک موتورسیکلت در مناطق مرکزی و شمالی شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان با همکاری کلانتری های حوزه هایی که در آن ها سرقت به وقوع پیوسته بود یکی از سارقان را شناسایی کرده و با اجرای گشت های انتظامی هدفمند، در نهایت نامبرده در حال پرسه زدن برای شناسایی سوژه خود توسط ماموران کلانتری ۱۲ چمران مشاهده و دستگیر شد.

نادربیگی خاطرنشان کرد که متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجه با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴۰ فقره سرقت تلفن همراه با شیوه قاپ زنی با همکاری یکی از همدستانش اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که مخفیگاه همدست متهم نیز در شهرستان ملارد استان تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک نفر مالخر اموال مسروقه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او مقداری اموال مسروقه نیز کشف شد.

وی در خصوص شیوه و شگرد این سارقان حرفه ای گفت: متهمان از ساعت ۱۲ الی ۱۹ پس از شناسایی سوژه، یکی از آن ها به صورت پیاده به مالباخته نزدیک و شخص دوم سوار بر موتور سیکلت برخلاف جهت حرکت در خیابان منتظر بوده که پس از قاپیدن تلفن همراه متواری می شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار