کد خبر: 1019998
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
مأموران کلانتری ۱۴۰‌باغ‌فیض دو سارق سابقه‌دار حرفه‌ای که اقدام به سرقت‌های سریالی در منطقه باغ فیض و پونک می‌کردند در تعقیب و گریز به دام انداختند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۳ بامداد روز چهارشنبه ۲۶‌شهریور مأموران کلانتری‌۱۴۰ باغ‌فیض هنگام گشت زنی در منطقه باغ‌فیض به یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با دو سرنشین مرد مشکوک شدند و آن‌ها را تحت نظر گرفتند.

دقایقی بعد سرنشینان خودروی‌۲۰۶ از خودروشان پیاده شدند و به سراغ خودرو ۲۰۶ دیگری که کنار خیابان پارک شده‌بود، رفتند و قصد داشتند، لوازم داخل خودرو را سرقت کنند. مأموران کلانتری با دیدن این صحنه برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند که سارقان متوجه مأموران پلیس شدند و با خودروشان به سرعت از محل گریختند.

بدین ترتیب تعقیب و گریز مأموران پلیس و سارقان آغاز شد و سارقان پس از ورود به بزرگراه شهید همت با بیرون انداختن وسایل سرقتی به بیرون و حرکات خطرناک سعی داشتند، مأموران را از تعقیب و گریز بازدارند، اما مأموران کلانتری با اعلام هشدار به راننده خودرو همچنان به تعقیب سارقان ادامه دادند تا اینکه در نزدیکی شهرک استقلال موفق شدند خودروی متهمان را متوقف کرده و سارقان که دو مرد ۳۰ و ۳۲‌ساله بودند، دستگیر کنند.

سرهنگ رسول بهرامی، رئیس کلانتری ۱۴۰‌باغ‌فیض با اعلام اینکه دوسارق بیش از چهارسابقه کیفری از قبیل زورگیری، موبایل قاپی، سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در پرونده‌شان ثبت شده‌است، گفت: متهمان در کلانتری به ۵۰‌فقره سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه باغ‌فیض و پونک اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار