کد خبر: 1019995
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۸
مرد جوانی به خاطر اختلاف ارثیه پدری برادر کوچکترش را با شلیک گلوله اسلحه شکاری به قتل رساند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۲۳ شامگاه چهارشنبه ۲۶‌شهریور مأموران کلانتری شهرک ولیعصر به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند مرد جوانی در درگیری با برادر بزرگترش با شلیک گلوله زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

با اعلام این خبر بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان شدند. تیم جنایی روی تخت بیمارستان با جسد مرد ۳۵‌ساله‌ای به نام حبیب روبه‌رو شدند که با شلیک پنج‌گلوله اسلحه شکاری به قتل رسیده‌بود.

بررسی‌ها نشان داد مقتول و قاتل که برادر ۴۵‌ساله او به نام صفدر است از مدت‌ها قبل بر سر ارثیه پدری اختلاف داشته‌اند. همچنین در بازبینی دوربین‌های مداربسته محل حادثه مشخص شد ساعتی قبل حبیب همراه دوستانش داخل خیابان بوده که صفدر با اسلحه به آنجا می‌رود و با برادرش درگیر می‌شود که حبیب از ترس به مغازه نانوایی پناه می‌برد. پس از این صفدر به داخل نانوایی می‌رود و او را به رگبار می‌بندد و از آنجا فرار می‌کند.

دستگیری قاتل ۳ ساعت پس از حادثه

همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران پلیس به دستور بازپرس جنایی، صفدر را به عنوان مظنون به قتل برادر تحت تعقیب قرار دادند و در نهایت سه‌ساعت پس از حادثه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. مأموران پلیس پس از کشف اسلحه شکاری از مخفیگاه، متهم را به اداره پلیس منتقل کرده و مورد بازجویی قرار دادند.

قاتل در بازجویی‌ها مدعی شد که با برادرش اختلاف داشته، اما او را به قتل نرسانده است. وی وقتی با صحنه قتل که توسط دوربین‌ها ضبط شده بود رو‌به‌رو شد به قتل برادرش اعتراف کرد. وی گفت: پس از اینکه پدرم فوت کرد اختلافات من و برادرم بر سر ارثیه پدری شروع شد و مقتول همیشه مرا اذیت می‌کرد. مثلاً من می‌خواستم یکی از ملک‌های پدرم را بفروشم، اما او اصرار داشت ملک را بسازیم و گاهی هم بر سر اجاره املاک پدرم با هم اختلاف پیدا می‌کردیم. به‌هر حال اختلافات ما ادامه داشت و من از او کینه به دل گرفتم. وی در حالی که اظهار پشیمانی می‌کرد، ادامه داد: چند روز قبل از حادثه اسلحه شکاری از مردی خریدم و شب حادثه هم اسلحه را مسلح کردم و به سراغ برادرم رفتم و او را به قتل رساندم.

متهم در ادامه برای بررسی سلامتی روحی و روانی‌اش به پزشکی قانونی منتقل شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار