کد خبر: 1019747
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مدیر جهاد کشاورزی اسلامشهر گفت:
محمد بحیرایی از آزاد سازی ۱۴۷ هکتار اراضی شهرستان با اجرای ۲۰ مورد حکم قضایی در اسلامشهر خبر داد.
بهاره عشقی صابر

محمد بحیرایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر در نشست پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز اظهار کرد: در ابتدای سال جاری تاکنون با اجرای ۲۰ حکم قضایی قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز بالغ بر ۱۴۷ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر آزادسازی و به وضعیت اولیه بازگردانده شد.

 بحیرایی با اشاره به شناسایی ۵۲۱ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شش ماهه اول سال جاری افزود: از مجموعه ۳۰ مورد حکم قضایی صادره برای قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز ۲۰ مورد به مرحله اجرا درآمده و بقیه به زودی به اجرا درخواهد آمد که از لحاظ صدور احکام قضایی شهرستان اسلامشهر رتبه نخست در استان را به دست آورده است .

وی بیان کرد: از مجموع ۱۴۷ هکتار اراضی آزادشده ۷۱ مورد بنا، ۱۹۳ مورد دیوار کشی، ۲۲ مورد استخر، ۸۵ مورد محوطه سازی و ۱۱۲ مورد سایر موارد ساخت و ساز غیرمجاز تخریب شده است.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر با اشاره به فعالیت غیرقانونی برخی تشکل‌های هیئت امنایی و تعاونی مسکن در منطقه، خاطرنشان کرد: با تعیین تکلیف وضعیت فعالیت تعاونی‌های مسکن در شهرستان که در امر تفکیک اراضی کشاورزی فعالیت می‌کنند، از تفکیک و خرد شدن بالغ بر ۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی روستای شمس آباد جلوگیری و به وضعیت اولیه اعاده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر