کد خبر: 1019722
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
در زمین چمن تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی؛
مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی از برگزاری مسابقات فوتبال در رده پایه باشگاهی مشهد از 26 شهریور در زمین چمن این مؤسسه خبر داد.

علیرضا تاج فیروز در خصوص مختصات برگزاری این مسابقات اظهار کرد: مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی، مسابقات 8 جانبه فوتبال را با عنوان جام «سردار شهید قاسم سلیمانی» بین تیم‌های باشگاهی رده پایه شهر مشهد برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه این نوع مسابقات برای نخستین بار در رشته فوتبال توسط این مؤسسه ورزشی تدارک دیده‌شده، گفت: این مسابقات در مدت 10 روز، از روز چهارشنبه، 26 شهریورماه در زمین چمن تمرینی این مؤسسه آغاز می‌شود و تا روز جمعه، چهارم مهرماه ادامه خواهد یافت.
تاج فیروز، رده‌بندی تیم‌های باشگاهی شرکت‌کننده را از زیر 13 سال تا 18 سال عنوان کرد و افزود: هر رده سنی در قالب 8 تیم به‌صورت دوره‌ای مسابقه می‌دهند و در رقابت فینال، قهرمان هر رده سنی طی یک بازی معرفی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه به تیم‌های برگزیده احکام قهرمانی اعطاء می‌شود، اضافه کرد: مسابقه فینال این دوره از رقابت‌ها در استادیوم بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول، هدف از برنامه‌ریزی و اجرای این مسابقه را حمایت و مساعدت تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی از بازیکنان مستعد شهر مشهد و تیم‌های باشگاهی در دوره شیوع کرونا و عقب ماندن از برنامه‌های تمرینی و بدن‌سازی آن‌ها معرفی کرد.
وی یادآور شد: در صورتی که این دوره از مسابقات با رعایت همه موارد از جمله مسائل بهداشتی و نیز قواعد اخلاقی در چارچوب شئونات آستان قدس رضوی از سوی بازیکنان و تیم‌ها انجام شود، هر ساله به‌صورت سلسله مسابقات برگزار خواهد شد و در مراحل بعد می‌تواند در سطح استانی و کشوری ادامه پیدا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار