کد خبر: 1019684
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
شماری از مخالفان رژیم صهیونیستی در اعتراض به سازش امارات و بحرین با این رژیم مقابل کاخ سفید تجمع کرده وشعار سر دادند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: شماری از مخالفان سازش رژیم صهیونیستی با امارات و بحرین  سه شنبه  در شهر واشنگتن و مقابل کاخ سفید تجمع کردند.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» رئیس ائتلاف انجمن ضد اسرائیل حاضر در این راهپیمایی گفت: «این یک ضربه به مردم فلسطین است.آنچه آنها توافق صلح می نامند در واقع تایید اشغال و آپارتاید است.»

یکی از شهروندان نیویورکی حاضر در این تظاهرات گفت که  «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خاورمیانه را نابود می‌کند و این صلح اشتباه است. یکی از اعضای «شورای فلسطین» مستقر در ایالات متحده نیز  در این باره گفت، ترامپ حق تعیین راه حل برای سرزمین فلسطین و دادن آن به اسرائیلی‌ها را ندارد.

به نوشته این منبع خبری، حاضران در این راهپیمایی با پوشیدن چفیه  و حمل پرچم‌های فلسطین و سر دادن شعارهایی از جمله «فلسطین آزاد» مقابل کاخ سفید راهپیمایی کردند.

 دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، «عبدالله بن زاید»، وزیر خارجه امارات و «عبدالطیف بن راشد الزیانی»، وزیر خارجه بحرین امروز در مراسمی در کاخ سفید توافق عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی با امارات متحده عربی و بحرین را امضا کردند. این توافق به زبان‌های انگلیسی، عبری و عربی تنظیم شده بود و به امضای مقام‌های طرف‌ها رسید.

رئیس‌جمهور آمریکا قبل از امضای این توافق در یک سخنرانی مدعی شد این توافق‌ها مسیر را برای صلح در خاورمیانه هموار خواهد کرد. او مدعی شد که کسی فکر نمی‌کرده حصول چنین توافقاتی امکان‌پذیر بوده است.نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم گفت که قصد دارد اسرائیل را قوی کند چون تاریخ نشان داده قدرت امنیت می‌آورد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار