کد خبر: 1019617
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امسال رژه نیرو‌های مسلح به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد و ۳۱ شهریور که روز آغاز هفته دفاع مقدس است به‌صورت تصویری محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: نشست خبری اعلام برنامه‌های برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سوم خرداد سال جاری را آغاز گر برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد و گفت: این برنامه‌ها به مدت ۴۳ هفته تا پایان سال ۹۹ برگزار خواهند شد.

وی بیان داشت: به‌طور کلی ۲۶ هزار و ۵۰۱ برنامه در چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می‌شود که البته برخی از این برنامه‌ها قبلا اجرا شده و تا پایان سال به‌طور مستمر بقیه آن‌ها نیز اجرا خواهد شد.

سردار کارگر افزود: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف در سطح نیرو‌های مسلح با امیر سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و کلیه معاونین هماهنگ کننده نیرو‌های چهارگانه ارتش، در سپاه پاسداران با سردار نقدی و معاونین هماهنگ کننده نیرو‌های ذیربط و همچنین با فرمانده نیروی انتظامی و امیر شعبانیان در وزارت دفاع دیدار و گفتگو داشتیم.

وی با اشاره به تصویب و ابلاغ برنامه‌های اجرایی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح ۳۶ برنامه، ارتش جمهوری اسلامی ۳۸۱ برنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۷۸برنامه، نیروی انتظامی ۸۰ برنامه، وزارت دفاع ۶۵ برنامه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۱۸۸ برنامه، دانشگاه عالی دفاع ملی ۳۳ برنامه که در مجموعه کلیه برنامه‌های نیرو‌های مسلح هزار و ۶۱ برنامه را در حال اجرا داریم.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: نیرو‌های مسلح یک هزار و ۶۱ برنامه اصلی را در حوزه گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دستور کار دارند و ۷۰۹ برنامه اصلی نیز در ستاد وزارتخانه‌ها و نهاد‌های کشوری در دستور کار قرار گرفته است؛ همچنین در سطح استان‌ها دو هزار و ۹۱۸ برنامه اجرایی داریم و بر این اساس، مجموعاً ۲۶ هزار و ۵۰۱ برنامه ما در سراسر کشور مورد تأیید قرار گرفته که از سوم خرداد تا پایان سال در حال اجراست.

وی با اشاره به همکاری و تعامل ستاد مرکزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی گفت: وزارت ارتباطات، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، وزارت کار و تعاون، وزارت صمت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت کشور، وزارت نفت، وزارت ورزش، وزارت نیرو، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حوزه‌های علمیه، دانشگاه آزاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات، معاونت امور زنان و خانواده‌های ریاست جمهوری، مرکز رسیدگی به امور مساجد، اتاق اصناف ایران، جمعیت هلال احمر، شهرداری تهران سازمان و... در برگزاری چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع همکاری و برنامه‌های متنوعی را در دستور کار خود قرار دادند که این فعالیت‌ها قابل تقدیر است.

رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: سازمان صدا و سیما ۲۱ هزار و ۸۱۳ برنامه را تدارک دیده که در بخش‌های مختلف این سازمان در قالب ۲۲۹ هزار و ۱۴۹ دقیقه برنامه در حوزه دفاع مقدس پخش خواهد شد.

کارگر با بیان اینکه امسال رژه نیرو‌های مسلح به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد، افزود: در ۳۱ شهریور که روز آغاز هفته دفاع مقدس است به‌صورت تصویری در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهیم بود و از بیانات و رهنمود‌های ایشان استفاده خواهیم کرد. همچنین یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس نیز در این دیدار حضور خواهند داشت.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار