کد خبر: 1019535
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه دو:
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه دواز تعیین تکلیف بیش از.۱۳۰پرونده حقوقی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از امور حقوقی -ثبتی اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه دو حجت الاسلام والمسلمین روح الله بیدرام  ، از تعیین تکلیف بیش از ۱۳۰پرونده حقوقی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان  خبر داد و گفت: در این مدت اجرای حکم ۲۰. پرونده حقوقی موقوفات انجام شده است.

او با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در اخذ اسناد مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان  داشته‌ایم، افزود: قسمت  حقوقی و ثبتی این اداره با عزم جدی در حال پیشبرد اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه هستند.

روح الله بیدرام با اعلام اینکه اخذ سند مالکیت موقوفات گام مهم و ارزشمندی در راستای تثبیت مالکیت موقوفات و اجرای نیت واقفان نیک اندیش است، گفت: تثبیت مالکیت موقوفات و اخذ سند مالکیت از اولویت‌های مهم اداره اوقاف ناحیه دو  به‌شمار می‌رود.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه دو  افزود: درآمد حاصل از موقوفات بر اساس نیات واقفان صرف می‌شود و این موضوع به‌طور جدی از سوی اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه دو  در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به تعیین تکلیف بیش از ۱۳۰پرونده حقوقی مهم، گفت:بیش از یک هکتاراز موقوفات و رقبات در  ۵ماهه اول امسال در شهرستان سنددار شدند.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله بیدرام  در پایان با تاکید بر همکاری نهاد‌ها و مردم در پرداخت بموقع اجاره موقوفات در راستای اجر‌ای نیات، گفت: تلاش اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه دو  برای وصول مطالبات سبب شد تا مطالبات زیادی  از مستاجران موقوفات وصول شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر