مدیر مخابرات منطقه ضمن اعلام این مطلب گفت : بر اساس گزارش اصلاح شده و نهایی معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران برابر صورت های مالی حسابرسی شده در سال 98 ، رتبه اول ارزیابی عملکرد را در بین 31 منطقه مخابراتی کشور به دست آورده است .
مهندس شکوری ضمن تقدیر از زحمات همکاران و مدیران مخابرات استان در کسب این رتبه گفت : در ارزیابی عملکرد مناطق شاخص های عمده از جمله درآمد ، هزینه و سود آوري ، تحقق دایری تلفن ثابت ، واگذاری سرویس های اینترنت پر سرعت در بستر FTTH ، VDSL ، ADSL و خدمات دیتا و همچنین شاخص های کیفی شبکه تلفن ثابت و توسعه و نگهداری شبکه سیار و مرکز تماس 2020 مورد ارزیابی قرار می گیرد و وضعیت استانها بر اساس این شاخص ها سنجیده می شود .
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با تلاش بیشتر و شناسایی زمینه های بهبود و تقویت نقاط قوت بتوانیم ضمن ارایه سرویس هاي پایدار و با کیفیت در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان محترم این جایگاه را در سال های آتی حفظ نمائیم .