کد خبر: 1019372
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی خبرداد:
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت:دفتر پروژه حفاظت و تکثیر گونه‌های ارزشمند گیاهی مناطق جنوبی رشته‌کوه بینالود در بوستان روستایی پیش تختگاه واقع در روستای هدف گردشگری دیزباد در شهرستان زبرخان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی با اعلام این خبر افزود: در این پروژه با پیگیری شورای اسلامی روستا ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات محیط زیستی سازمان ملل متحد جذب‌شده است .
وی ادامه داد:برای تکمیل کمپ گردشگری پیش تختگاه دیزبادعلیا که در حال احداث است تاکنون یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان پرداخت کرده است.
 دیناری تصریح کرد:برای سال آینده مبلغ ۵ میلیارد ریال دیگر نیز از اعتبارات گردشگری تخصیص خواهد یافت‌ .
وی یادآور شد: از سال مالی ۸۶ تا ۸۸ نیز مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل راه دسترسی این روستای هدف گردشگری توسط اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی هزینه شده است.
دفتر پروژه حفاظت و تکثیر گونه‌های ارزشمند گیاهی مناطق جنوبی رشته‌کوه بینالود در بوستان روستایی پیش تختگاه واقع در روستای هدف گردشگری دیزباد با حضور فرماندار شهرستان زبرخان، معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های نیشابور و زبرخان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان‌های نیشابور و زبرخان افتتاح شد .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار