کد خبر: 1019293
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
ادامه واکنش‌ها به اقدام ننگین بحرین و امارات
در ادامه واکنش‌ها به اقدام ننگین دولت بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تصریح کرد اقدام ننگین بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی خیانتی آشکار است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش تسنیم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید این توافق ننگین و اقدام خفت‌بار، آن را حماقتی راهبردی و خیانتی بس بزرگ دانسته که تاریخ آن را هرگز فراموش نخواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: پس از قبول ذلت توسط دولت دست‌نشانده و مرعوب امارات، اینک پذیرش ذلت سازش توسط دولت سرسپرده و دیکتاتور بحرین سلسله‌ای زنجیروار از اقدامات تحریک‌آمیز برای به انحراف کشیدن افکار و اذهان عمومی جهان از مسئلۀ اول جهان اسلام و عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی خیانتی آشکار است که هرگز از عزم و مقاومت ملت‌های جهان اسلام نخواهد کاست و به زودی شاهد آزادی سرزمین‌های اشغالی و قدس به دست جوانان و رزمندگان فلسطین خواهیم بود. این بیانیه می‌افزاید: با این سازش رذیلانه، حاکمان بحرین باید بدانند که باز کردن پای رژیم صهیونیستی به منطقه خلیج فارس موضوع ساده و گذرایی نخواهد بود و این اقدام نابخردانه نه تنها صلح و امنیت به همراه نخواهد داشت بلکه موجب ناامنی و بی‌ثباتی فزاینده خواهد شد که سازشکاران از جمله حاکمان ابله بحرین را هم در بر خواهد گرفت. پیوستن بحرین به قطار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی نتیجۀ سرسپردگی یک رژیم وابسته است که تحت تعلیمات امریکایی و اسرائیلی به حیات ظلم ستیزانه علیه ملت خود می‌پردازد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرده است: حاکمان ابلهی که برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس و نمایش بین‌المللی آن عجله می‌کنند، بایستی روزی بهای این جنایت بزرگ خود را به شکلی سنگین بپردازند. رفتار استکباری ترامپ قمارباز در وادار نمودن حاکمان سخیف کشور‌های دست‌پروردۀ خود با صهیونیست‌های تروریست‌پرور و اینگونه عادی‌سازی در راستای اجرای طرح معامله قرن و تکمیل پروژۀ نابودی کشور‌های عربی است که حاکمان بزدل از درک آن غافل هستند. این بیانیه تأکید کرده است: بی‌شک ملت شجاع بحرین در ادامه مبارزات خود و حمایت از فلسطین، پاسخ این خیانت حکام دیکتاتور را خواهد داد. گره خوردن سرنوشت آل خلیفه به سرنوشت رژیم صهیونیستی، یک پایان پیش‌بینی شدۀ شومی برای آنانی است که به دنبال جدایی از ملت‌ها و خوش‌خدمتی به استعمارگران و توطئه‌گران علیه امت عربی و اسلامی هستند. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان بیانیه خود آورده است: ضمن محکومیت شدید این توافق ننگین و اقدام خفت‌بار، آن را حماقتی راهبردی و خیانتی بس بزرگ دانسته که تاریخ آن را هرگز فراموش نخواهد کرد.

بیانیه فراکسیون حمایت از محور مقاومت

فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف نیز در واکنش به سازش رژیم آل خلیفه با رژیم اشغالگر قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: اقدام حکام سرسپرده بحرین در اعلام برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و خیانت به آرمان فلسطین و چندین دهه مبارزه و تحمل آلام سنگین مردم فلسطین، در حافظه تاریخی ملت مظلوم و ستم کینه این سرزمین و جهان اسلام تا ابد باقی خواهد ماند.

حاکمان بحرین در خطایی غیرقابل جبران ضربه مهلک دیگری به مشروعیت نداشته خود زده و با پذیرش سازش به دامن رژیم صهیونیستی پناه بردند، غافل از آنکه این اقدام پیش از گذشته مشروعیت آن‌ها را زیر سؤال برده است. آل خلیفه با قربانی کردن آرمان فلسطین به پای دولت امریکا که تاکنون بیشترین ضربه را به آرمان فلسطین وارد نموده خود را رسماً شریک جنایات رژیم صهیونیستی کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: از این پس هرگونه جنایت رژیم اشغالگر در کشتار و قتل کودکان زنان و مردم بی‌دفاع فلسطین علاوه بر کودک‌کشان صهیونیسم، به پای حاکمان منامه و ابوظبی نوشته خواهد شد. در ادامه این بیانیه آمده است: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید این اقدام رژیم آل خلیفه تأکید می‌نماید این قبیل اقدامات خللی در اراده ملت‌های مسلمان برای آزادی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی نخواهد گذاشت و مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی جهان اسلام است. رژیم صهیونیستی نزد ملت‌های مسلمان به عنوان رژیمی اشغالگر و جنایتکار منفور خواهد بود. این هم‌گرایی‌ها سقوط این رژیم جعلی را تأخیر نینداخته، بلکه موجب هم‌گرایی و افزایش انگیزه و اتحاد ملت‌های مسلمان برای محو سریع‌تر آن از نقشه جهان خواهد شد.

دبیرکل مجمع بیداری اسلامی جهانی: اقدام حاکمان بحرین و امارات بنا کردن خانه روی آب است

اقدام ننگین حاکمان بحرین و امارات و خیانت به آرمان فلسطین که با وعده‌های پوشالی امریکای جنایتکار صورت گرفته بنا کردن خانه‌ای بر آب است.

علی‌اکبر ولایتی، دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای، اقدام بحرین در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: بار دیگر دشمنان اسلام ناب و منافقان، نقاب از چهره برانداختند و با خباثت و نیرنگ، بانگ رسوایی و خیانت خویش را در سرتاسر عالم سردادند. استراتژیست‌های امریکا که در طی سالیان اخیر شکست‌های متعدد و مستمری را در نظام بین‌الملل و به‌خصوص منطقه غرب آسیا تجربه کردند و به‌منظور خوش‌خدمتی برای لابی صهیونیسم و جلب آرای آنان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری امریکا و نجات نخست‌وزیر نگون‌بخت رژیم صهیونیستی که در سرزمین‌های اشغالی هم اینک در ضعف شدید به سر می‌برند، هدفی جز بهره‌برداری تبلیغاتی از اجرای شوی عادی‌سازی روابط با حکام مستبد منطقه ندارند و به دنبال اجرای طرح معامله قرن برای برون‌رفت از وضع موجود، حلقه دیگری از سناریوی عادی‌سازی روابط برخی کشور‌های مرتجع عربی را با خیانت بزرگ آل خلیفه به نمایش درآوردند. اقدام ننگین آل خلیفه و اصرار بر اجرای معامله قرن و خیانت به آرمان فلسطین، بی‌تدبیری حاکمان بحرین و همچنین امارات را به نمایش می‌گذارد که با امید واهی و دل بستن به وعده‌های پوشالی و توخالی شیطان بزرگ امریکای جنایتکار که دستش به خون هزاران هزار مسلمان بی‌گناه اعم از عرب و غیر عرب آغشته است، خانه‌ای بر آب بنا نمودند و با آشکار ساختن باطن خویش، قلب میلیون‌ها انسان آزاده را آزردند و دشمنان مردم مظلوم فلسطین را جری‌تر ساختند.

بدیهی است این اقدام شرم‌آور فرصت‌های جدیدی، چون بر ملا شدن چهره نفاق برخی حکام مرتجع منطقه، آشکار شدن نیات واقعی دست‌نشاندگان، بیداری ملت‌های مسلمان، وحدت و انسجام گروه‌ها و جریان‌های اسلامی، سست شدن هرچه بیشتر روند سازش و تقویت عزم و اراده روزافزون جریان مقاومت را به دنبال خواهد داشت. مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن این خیانت آشکار به آرمان فلسطین، ملت‌های عربی و امت اسلامی، از همه دولت‌ها و ملت‌های مسلمان می‌خواهد با مردود دانستن چنین اقدام موهنی با تمامی مساعی خویش تا پیروزی نهایی آرمان فلسطین که همان اضمحلال و سقوط دولت غاصب صهیونیستی است از هیچ کوششی دریغ ننمایند و قطعاً فلسطین به یاری خداوند متعال با همبستگی توسط ملت‌های بیدار و علمای بزرگ و دلسوزان امت اسلامی، از نهر تا بحر آزاد خواهد شد و پیروزی نهایی برای ملت فلسطین خواهد گردید.

رژیم بحرین به دنبال کسب مشروعیت اجاره‌ای و وارداتی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم با انتشار رشته توئیتی تأکید کرد: امروزه رژیم فاقد مشروعیت مردمی در بحرین نیز به دنبال کسب مشروعیت اجاره‌ای و وارداتی، آن‌هم از جانب خبیث‌ترین دشمنان امت اسلامی یعنی صهیونیسم است.

محسن رضایی نوشت: شکست در مهار کرونا، اعتراضات ضد نژادپرستی و رکود اقتصادی موجب عقب افتادن ترامپ از رقیب دموکراتش شد و برای جبران آن، به دنبال دستاورد جعلی و دستوری در سیاست خارجی از طریق اعمال فشار بر کشور‌های ضعیف عربی منطقه برای سازش با رژیم صهیونیستی است. برقراری روابط با صهیونیست‌ها، هدیه انتخاباتی برخی کشور‌های عربی به ترامپ، از خون و جیب فلسطینی‌ها و خنجر از پشت به یکپارچگی و آرمان‌های امت اسلامی است که رژیم صهیونیستی را به ادامه طرح‌های اشغالگری (فرایند الحاق و یهودی‌سازی قدس شریف) تشویق می‌کند. امروزه رژیم فاقد مشروعیت مردمی در بحرین نیز به دنبال کسب مشروعیت اجاره‌ای و وارداتی، آن‌هم از جانب خبیث‌ترین دشمنان امت اسلامی یعنی صهیونیسم است. این نه توافق ملت شریف بحرین، بلکه توافق رژیم آن با صهیونیست‌هاست. ‏رژیم‌هایی که روابط را علنی می‌کنند از پیش نیز با رژیم صهیونیستی ارتباط داشتند، اما منافقانه آن را انکار و پنهان می‌کردند. اما تاریخ ثابت کرده تخت سلطنت شان با خیانت به اسلام و امت اسلامی حفظ نخواهد شد. این سنت خداوند است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار